Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Gdy naprawdę lubimy jakiś produkt czy markę, często polecamy ją naszym znajomym. Kluczowym elementem NPS jest gotowość klienta do rekomendowania produktów lub usług innym. Uczestnikom badania zadano proste pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, że poleciłby Pan firmę Veeam znajomemu? Wyniki mówią same za siebie. Ogólny wynik NPS na poziomie 73 oznacza, że zadowolenie klientów firmy Veeam jest znacznie wyższe niż u jakiegokolwiek innego dostawcy w naszej branży. Zdobywając 133 klientów dziennie przy ogólnej liczbie ponad 300 tys. klientów, pracownicy i partnerzy firmy Veeam mogą być dumni z tego wyróżnienia. Podkreślamy, że nasze entuzjastyczne nastawienie na klienta przynosi korzyści – powiedział Peter McKay, dyrektor generalny i prezes firmy Veeam.
Aby jeszcze dokładniej zobrazować poziom satysfakcji ze strony klientów na temat produktów i usług firmy Veeam, uczestnicy zostali zapytani o kilka ważnych aspektów. Podstawowe kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPIs) utrzymywały się na wysokim poziomie w 2018 r., osiągając ponad 9 punktów w skali od 1 do 10 w prawie wszystkich kategoriach: