Tag Zrównoważony rozwój

Odpowiedzialna cyfrowa transformacja – jak firmy IT wdrażają strategie ESG, redukują zużycie energii i minimalizują wpływ na środowisko.

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

sztuczna inteligencja, technologia,

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90% firm cyfrowa transformacja wyraźnie nabrała tempa[1]. Nowa rzeczywistość obnażyła przede wszystkim braki w zakresie elastyczności i sprawnej adaptacji, co wymagało kształtowania na nowo kultury organizacyjnej. Chociaż pandemia jest z nami już…

Vertiv dołącza do programu partnerskiego RISE

Vertiv

Vertiv zawarł nowe partnerstwo z wiodącym szwedzkim instytutem badawczym i partnerem w zakresie innowacyjności RISE Research Institutes of Sweden. Vertiv przystąpił do programu partnerskiego na poziomie platynowym, w obszarze dotyczącym technik związanych z rozwiązaniami dla centrów danych. Dołączył tym samym do partnerów-założycieli tej instytucji, takich jak Facebook, Ericsson, Vattenfall,…

Dassault Systèmes zacieśnia współpracę z jednym z największych producentów aut w Europie

rpa-automatyzacja-produkcji

Dassault Systèmes i Grupa Renault poinformowały, że wzmacniają swoją 20-letnią współpracę poprzez nowe partnerstwo przyczyniające się do realizacji strategicznego planu Grupy Renault „Renaulution”, skoncentrowanego na tworzeniu wartości. W pierwszym tego typu wdrożeniu dla przedsiębiorstwa przemysłowego tej skali, Grupa Renault globalnie zaadaptuje platformę 3DEXPERIENCE w chmurze firmy Dassault…

Samsung prezentuje na targach CES 2022 swoją wizję „Razem dla jutra”

Samsung, CES 2022

Samsung przedstawia swój plan stworzenia bardziej zrównoważonej, spersonalizowanej i połączonej wizji przyszłości za sprawą urządzeń i inicjatyw minimalizujących negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nowe rozwiązania wychodzą naprzeciw stylom życia użytkowników i sprawiają, że obsługa inteligentnego domu stanie się niezwykle płynna. Podczas wykładu inaugurującego targi CES 2022,…

CES 2022: Samsung prezentuje projekty start-upów C-Lab Inside i C-Lab Outside

Samsung, ces 2022

Firma Samsung podczas trwających właśnie targów CES 2022 w Las Vegas przedstawi 13 innowacyjnych projektów z programu C-Lab. Samsung zaprezentuje publicznie cztery ekscytujące projekty z wewnętrznego C-Lab Inside oraz dziewięć inicjatyw w ramach C-Lab Outside, który wspiera rozwój start-upów spoza organizacji. C-Lab Inside: debiut czterech projektów…

Trendy e-commerce 2022

e-commerce, sklep, sprzedaż, kup teraz, MŚP

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel – to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2021”, już 77…

Czwarta rewolucja przemysłowa nabiera rozpędu. Jak za nią nadążyć?

Tomasz Kozłowski Fellowmind, rewolucja przysłowia

Czwarta rewolucja przemysłowa nabiera tempa, nieodwracalnie zmieniając oblicze branży produkcyjnej. Cyfrowa transformacja stała się fundamentalnym kierunkiem rozwoju organizacji z tego sektora. Jednak samo wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych nie gwarantuje sukcesu i przewagi konkurencyjnej. Kluczowe okazuje się zbudowanie biznesu odpornego na zmiany, który do szybkiej adaptacji poza…

Ostatnia mila na drodze do 2022 roku – czego możemy się spodziewać na rynku dostaw w nadchodzącym czasie?

stuart, ostatnia mila, kurier

Nasilający się od wybuchu pandemii nowy standard zakupów nakierował firmy z sektora logistyki na oferowanie alternatywnych rozwiązań, a mijający rok był momentem ich wzrostu na niebywałą skalę. Na popularności zyskały i nadal zyskują, przede wszystkim, koncepty pozwalające na łączenie tradycyjnego handlu z e-commerce. Sieci handlowe, restauracyjne i spożywcze nie lekceważą nowych…

Zrównoważony rozwój hamuje niska świadomość kadry zarządzającej

zwycięstwo, biznes, net, zrównoważony rozwój, ricoh

65% zarządzających europejskimi firmami przyznaje, że nie posiada środków lub nie wie jakie one powinny być, by realnie zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko, który wywiera kierowana przez nich organizacja. Jeden na czterech z badanych nie jest w stanie wdrożyć działań, dzięki którym będą mogli osiągnąć znaczące zmiany w tym obszarze. Aż 60% wskazuje na brak…