Tag Zoom

Rynek wideokonferencji warty 18 mld dolarów to dopiero początek. Kto wygra wojnę o sale konferencyjne przyszłości?

Globalny rynek wideokonferencji, rosnąc o 5% rocznie mimo niepewności gospodarczej, udowadnia swoją siłę. Jednak prawdziwa rewolucja dzieje się za kulisami. Podczas gdy rynek staje się coraz bardziej „skomodytyzowany”, kluczem do zwycięstwa nie jest już tylko jakość obrazu, a strategiczne sojusze, sztuczna inteligencja i podbój gigantycznego, wciąż niezagospodarowanego potencjału…

Więcej niż Zoom. Rynek wideokonferencji rośnie o 10% rocznie. Kto na tym zarabia?

Rynek wideokonferencji

Wideokonferencje, niegdyś niszowe narzędzie dla globalnych korporacji, w ciągu ostatnich kilku lat stały się fundamentem komunikacji biznesowej. Gwałtowna transformacja w kierunku pracy zdalnej i hybrydowej, przyspieszona przez globalne wydarzenia, na stałe zmieniła krajobraz pracy, czyniąc z platform wideo krwiobieg nowoczesnych organizacji. Dziś rynek wideokonferencji, wyceniany na dziesiątki…

Praca zdalna i jej cyfrowa infrastruktura: które segmenty rosną najszybciej?

praca zdalna

Znaczące i stale rosnące zainteresowanie pracą zdalną, szczególnie w sektorze IT, wywarło głęboki wpływ na sposób, w jaki funkcjonują przedsiębiorstwa. Tendencja ta, widoczna już przed pandemią COVID-19, uległa dramatycznemu przyspieszeniu w wyniku globalnego kryzysu zdrowotnego, trwale zmieniając modele pracy. Prognozy wskazują, że znaczna część siły roboczej będzie…

Zoom będzie „AI-first” i usuwa „video” z nazwy

Zoom

Zoom zmienia swoją nazwę, rezygnując z „Video” w nazwie. Od teraz będzie funkcjonować jako Zoom Communications Inc. Zmiana ma na celu lepsze odzwierciedlenie szerokiego wachlarza usług, jakie firma oferuje, wychodząc poza wideo, które było jej flagowym produktem. Przemiany na rynku pracy, zwłaszcza wzrost liczby pracowników powracających…

Menedżerowie tracą godzinę dziennie przez nieefektywną współpracę – co jest przyczyną?

biznes, klient, poziom obsługi klienta

Nowe badania przeprowadzone przez Zoom ujawniają, że menedżerowie tracą średnio godzinę dziennie na nieefektywną współpracę, co może znacząco wpływać na ogólną wydajność firm. Ankieta przeprowadzona wśród blisko 8 000 pracowników i menedżerów z całego świata pokazuje, że chociaż spotkania twarzą w twarz są postrzegane jako najbardziej produktywne, większość respondentów…

Zoom zwiększa zasięg: nowa funkcja pozwala na webinary do miliona osób

Zoom

Zoom Video Communications wprowadza nową funkcję, która znacząco podnosi poprzeczkę w organizacji webinarów. Dzięki tej innowacji, platforma umożliwia teraz organizowanie wirtualnych wydarzeń, które mogą pomieścić do miliona uczestników w czasie rzeczywistym. Nowa opcja, będąca dodatkiem do dotychczasowych planów subskrypcyjnych, oferuje organizacjom nieograniczone możliwości w zakresie organizacji wirtualnych…

Za oceanem wielki powrót do biura. Nawet Zoom oczekuje powrotu pracowników

Zoom

Zoom, firma, która stała się niemal synonimem pracy zdalnej w czasie pandemii, dokonuje zaskakującego ruchu – powrotu do tradycyjnych biur. Ale czy jest to krok wstecz czy raczej przemyślana strategia dla przyszłości? Hybrydowy powrót do rzeczywistości Zoom, pionier wideokonferencji, zdecydował się dołączyć do rosnącego trendu powrotu do biura. Pracownicy mieszkający…

TD SYNNEX wprowadza Zoom do kanału partnerskiego w Europie, w tym w Polsce

zoom

Maverick, specjalizowana jednostka biznesowa TD SYNNEX, ogłosiła dziś nową umowę z Zoom, co pozwoli rozszerzyć zasięg w pełni zintegrowanego portfolio rozwiązań do komunikacji i współpracy na wszystkich partnerów Maverick w Europie, w tym w Polsce. Maverick koncentruje się na umożliwieniu partnerom wykorzystania szybko rozwijających się możliwości rynkowych w zakresie rozwiązań wspierających…

Dlaczego firmy źle używają Zooma?

webinaria, praca, zarobki, szkolenie, online

Pracownicy marnują aż godzinę pracy dziennie, próbując znaleźć funkcje i informacje ukryte w różnych aplikacjach i narzędziach – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Qatalog and Cornell University. – Firmy zainwestowały w narzędzia do pracy zdalnej, ale używają ich nieefektywnie, co prowadzi do utraty czasu i pieniędzy – mówi Paweł Niemyt, Product And…