Tag Zebra Technologies

50-lecie Zebra Technologies

Firma Zebra Technologies obchodzi jubileusz 50-lecia działalności. Firma nieprzerwanie zapewnia organizacjom wsparcie technologiczne w budowaniu konkurencyjności. Od czasu opracowania pierwszych prototypów drukarek w końcu lat 60., Zebra ewoluowała, stając się zaufanym doradcą partnerów i klientów. Firma nieustanne zwiększa innowacyjność swoich rozwiązań, które wspierają cyfrową…

Jaki kolektor danych? Nowości i kierunki rozwoju komputerów mobilnych dla logistyki.

Rynek komputerów mobilnych zwanych również kolektorami danych jest bardzo szeroki. Wielu producentów oferuje rozwiązania, które znaczenie usprawnią procesy logistyczne. Przegląd rynku komputerów mobilnych, czyli kolektorów danych. Rynek sprzętu informatycznego dla logistyki jest zdominowany przez trzech producentów globalnych: Zebra Technologies, Honeywell oraz Datalogic.…

Jak usprawnić współpracę świata cyfrowego z fizycznym?

dron

Sztuczna inteligencja umożliwia wdrażanie adaptacyjnych, elastycznych i autonomicznych systemów technologicznych, dzięki którym możliwe jest zyskanie przewagi konkurencyjnej w środowisku opartym na danych. Rozwój automatyzacji w różnych sektorach oznacza implementację innowacyjnych technologii, takich jak drony, roboty i autonomiczne pojazdy. Dzięki tym osiągnięciom możliwa staje się zaawansowana automatyzacja…

kup teraz

Firma Zebra Technologies zaprezentowała wyniki najnowszego badania „Future of Field Operations Vision Study” dotyczące przyszłości działań operacyjnych w  terenie z użyciem technologii mobilnych. Z ankiety wynika, że inwestycja w technologię mobilną stanowi priorytet dla 36 proc. organizacji i staje się coraz ważniejsza również dla kolejnych…

Wpływ technologii na pracę magazynów w okresie zimowych wyprzedaży

W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest na wagę złota, przedsiębiorstwa korzystające z innowacyjnych technologii mogą zminimalizować czas wdrożenia nowych pracowników. Jeżeli wykorzystywane rozwiązanie zostanie oparte na dobrze znanym przez personel systemie, będzie ono łatwiejsze…

InPost skorzysta z rozwiązań Zebra Technologies

InPost

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost wykorzystuje jej rozwiązania mobilne. Spółka wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android™, umożliwiają im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost…

Cisi bohaterowie okresu przedświątecznego

magazyn

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych przygotowań. Zakupy na żądanie mają wpływ na zwiększenie oczekiwań kupujących, którzy chcą szybko kupować i otrzymywać zamówione towary. Wywiera to, szczególnie przed świętami, ogromną presję na sklepach, operatorach logistycznych, firmach kurierskich oraz firmach e-commerce. Większość z nich traktuje przedświąteczny czas jako najważniejszy okres handlowy,…

Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel

Jacek Żurowski

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących wymaga błyskawicznej dostawy nabytych towarów – nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia, bez względu na to, czy są to sklepy tradycyjne, czy też internetowe. Klienci pozostają stale podłączeni do sieci i w związku z tym…

Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznym

e-commerce

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Dlaczego? O tym mówi Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej. Zastosowanie tego rozwiązania jest szczególnie istotne w obliczu zmieniających się potrzeb konsumentów, którzy coraz częściej wymagają bieżącego wglądu…

Nowe technologie zrewolucjonizują handel

technologia

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Dlatego integracja sprzedaży tradycyjnej z internetową i kanałem mobilnym jest dziś jednym z największych wyzwań dla branży handlowej. Wielokanałowość i nowe technologie to dla sprzedawców, sieci i centrów handlowych możliwość zaspokojenia rosnących potrzeb klientów – skupionych na wygodzie, ale i coraz bardziej wymagających.…