Tag YouTube

Nawet luksusowe marki muszą ulec cyfryzacji

luksus

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do zmian demograficznych. Coraz bardziej znaczącą grupą odbiorców dóbr luksusowych…

Najcenniejszy trend 2018 roku pośród konsumentów on-line

e-commerce

Chciałbym dziś poruszyć temat najważniejszego trendu, który zaobserwowano wśród konsumentów on-line w roku 2018. Całkiem niedawno opublikowany został „2019 E-Commerce KPI Report”, a zawiera on niezwykle cenne spostrzeżenie dotyczące korelacji pomiędzy wskaźnikami zaangażowania użytkownika e-commerce a współczynnikiem konwersji. To wyjątkowe spostrzeżenie, jest znakomitą wiadomością dla agencji…

Nowy najcenniejszy startup na świecie

startup

Chińska firma Bytedance jest właścicielem aplikacji TikTok, popularnej również w Polsce, oraz serwisu informacyjnego Toutiao. Przedsiębiorstwo pozyskało w ostatnim czasie nowe źródła finansowania, dzięki czemu szacowana wartość startupu wzrosła do 75 miliardów dolarów. Pozwoliło to wyprzedzić dotychczasowego lidera – firmę Uber. Pozycja Bytedance w Chinach już…

Home Office – ułatwienie czy przekleństwo?

home office

W  czasie swojej kariery zawodowej niejeden z Was czytał na temat, czy też doświadczał pracy z domu. Ja również miałem okazję niejednokrotnie wykonywać zlecenia na rzecz różnych organizacji pracując w swoim mieszkaniu. Praca z domu to podobno pieśń przyszłości, ale czy rzeczywiście wiąże się ze samymi pozytywami? Zalety Praca w domu niewątpliwie ma sporo…

Play przygotował specjalne video promujące gaming

gaming

Play już od kilku lat aktywnie uczestniczy w większości gamingowych eventów w Polsce – wspiera Polską Ligę Esportową, patronuje m.in. takim wydarzeniom jak Poznań Game Arena oraz czynnie współpracuje z najważniejszymi gamingowymi twórcami. Tym razem do współpracy zostali zaproszeni Izak, Nervarien, Karolek, Manoyek, MKRR oraz Rezi, Blowek, Mandzio,…

Polsat Games – kanał dla graczy wystartuje 15 października

polsat

W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu. 15 października br. oferta Cyfrowego Polsatu, powiększy się o kolejny kanał tematyczny – Polsat Games. Stworzona z myślą o graczach stacja będzie dostępna…

Smartfony zmieniły polską kulturę

smartfon, oprogramowanie

Powszechne wykorzystanie smartfonów doprowadziło do prawdziwej rewolucji w polskiej kulturze. Aż 75 proc. twórców przyznaje, że część ich dzieł mogłoby nie powstać, gdyby nie dostęp do tego urządzenia i jego funkcji.  A dla niemal co drugiego polskiego słuchacza, widza lub czytelnika smartfon to gwarancja dostępu do kultury niemal „na wyciągnięcie ręki”. Tak wynika z badania,…

TikTok fenomen, który dogania YouTube’a

TikTok

Ulubiona aplikacja nastolatków. Tak media okrzyknęły w ostatnim czasie TikTok (daw. Musical.ly), które staje się coraz bardziej popularne, szczególnie wśród młodzieży. Pomysł oraz zaangażowanie społeczności sprawiają, że TikTok stał się istnym fenomenem, z którego globalnie korzysta już 600 milionów użytkowników! Jeszcze w pierwszych dniach sierpnia tego roku…

Co robiły dzieci online tego lata?

życiem cyfrowym, Google

YouTube, streaming filmów i muzyki, treści dla dorosłych i wiele więcej — nowy raport Kaspersky Lab ujawnia, co dzieci oglądały, czego słuchały, co kupowały i czego szukały online, gdy nie chodziły do szkoły. Dane wykorzystane w raporcie pochodzą z modułów kontroli rodzicielskiej wbudowanych w rozwiązania Kaspersky Lab. Raport prezentuje anonimowe dane statystyczne…

Kraków polską stolicą YouTube’a. Z twórcami spotkało się ponad 22 tysiące fanów

MeetUp

1 września w Tauron Arena w Krakowie odbył się szósty MeetUp®, czyli spotkanie twórców internetowych z fanami. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie młodych ludzi, na miejscu było ponad 22 tysięcy uczestników. Organizatorami edycji była agencja kreatywna GetHero oraz Miasto Kraków. Ambasadorami wydarzenia byli ReZigiusz, Izak i Friz,…