Tag YouTube

Światowy Dzień Telewizji. Polacy ją kochają. Co najchętniej oglądamy i czym kierujemy się przy zakupie telewizora?

telewizja, telewizji, rząd

W niedzielę, 21 listopada przypada Światowy Dzień Telewizji, ustanowiony 25 lat temu przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Dziś telewizja jest bez wątpienia symbolem kultury masowej, ma znaczący wpływ zarówno na nasze życie, jak i zachodzące w społeczeństwie zmiany. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision, właściciela marki Philips TV…

Marka Etisoft przechodzi rebranding

Etisoft

Rok 2020 stanowi ważny punkt w historii rozwoju marki Etisoft – producenta i dostawcy etykiet i elementów funkcyjnych. Marka wprowadziła bowiem duże zmiany w dotychczasowej strategii marketingowej. Wyznaczenie nowego kierunku wiąże się ze wzmocnieniem i unowocześnieniem wizerunku przedsiębiorstwa, jak również zakomunikowaniem poszerzenia portfolio o produkty wpisujące się…

DataArt Kiddo: Bezpłatna platforma do nauki Pythona dla dzieci

dzieci, internet

Programiści firmy DataArt, zajmującem się doradztwem technologicznym na skalę globalną, stworzyli platformę do nauki programowania dla dzieci. Młodzi adepci kodowania będą musieli poprowadzić szopa przez leśną ścieżkę pełną tajemnic. Kiddo to platforma, na której dzieci uczą się pisać kod w Pythonie, rozwiązując problemy i uzyskując natychmiastowy feedback. Uczeń…

Kobiety WłączOne w technologie – ruszyła ogólnopolska kampania

biznes, kobieta, praca, pracownik

W Orange Polska 40% pracowników to kobiety – to niemal dwa razy więcej, niż szacowana średnia na rynku. Firma rozpoczęła nową kampanię edukacyjno-informacyjną – „WłączOne”, by zachęcić kobiety do rozwijania kariery w branży technologicznej. Orange od lat stawia na aktywne budowanie zespołów opartych o różnorodność kompetencji i doświadczenia.  Firma widzi realne…

Clickmeeting: Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.

szkoła, nauka

Nauka w szkołach i na uczelniach znów przez pandemię koronawirusa, prowadzona jest zdalnie. Między innymi dlatego w tym trudnym czasie platformy do wideokonferencji i webinarów odnotowują duży wzrost popularności. W przypadku polskiego narzędzia ClickMeeting, jeśli chodzi o liczbę spotkań edukacyjnych, osiągnął on poziom 345 proc. w porównaniu do 2019 roku i 586 proc.…

5G obniży koszt usług telekomunikacyjnych

5G to nowa generacja systemów telekomunikacyjnych. Ta technologia obniża próg wejścia dla wielu graczy, którzy byli zablokowani wysokimi kosztami budowy sieci i opłatami licencyjnymi. Może więc być jak YouTube dla rynku dostarczania treści video. 5G to nowa generacja systemów telekomunikacyjnych. Ta technologia obniża próg wejścia dla wielu…

Sony powiększa ofertę o profesjonalną kamerę FX6

Sony FX6

Firma Sony oficjalnie zapowiedziała wprowadzenie na rynek kamery FX6 (ILME‑FX6V) — najnowszego produktu z serii Cinema Line, dzięki której doświadczenie firmy Sony w dziedzinie przetwarzania obrazu staje się dostępne dla szerokiego kręgu filmowców i twórców treści. FX6 — najważniejsze cechy produktu: 10,2-megapikselowy, pełnoklatkowy przetwornik obrazu CMOS Exmor…

15 lat Cyfrowej Polski. Jak zmieniła się branża IT w ostatnich kilkunastu latach?

ai, sztuczna inteligencja, technologia, biznes, Pentagon

Upływa 15 lat od momentu powstania Związku Cyfrowa Polska. Dla historii cyfryzacji Polski 15 lat to prawdziwa przepaść. Związek miał w tym czasie okazję brać aktywny udział w cyfrowej rewolucji i działać na rzecz jej sprawnego i bezpiecznego przebiegu. Polska z pomocą Związku przeszła długą drogę od czasów, gdy rozpaczliwie…