Tag VR

Nie tylko VR i AR. Rynek e-sportu zainteresowany blockchain

Branża e-sportu jest podatna na rozwój technologiczny. Na przestrzeni lat rynek gier zintegrował nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja czy rzeczywistość wirtualna i rozszerzona. Pandemia nie wstrzymała wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. – Dzięki działaniom, które w dużej mierze skupiły się na internecie, nie straciliśmy na innowacyjności, a wręcz w pewnych aspektach zyskaliśmy…

Raport 2020: Jakimi klasykami jeździmy w Polsce?

continetal, opony, motoryzacja, auto, abs

W 2020 roku najczęściej ubezpieczanymi klasykami były wśród aut osobowych: VW Golf, fiaty 126p i 125p oraz VW Garbus – wynika z analizy zakładu ubezpieczeń Compensa. Choć pojęcie „klasyk” jest bardzo pojemne, to nie każdy samochód zasługuje na to miano. Podstawowym kryterium jest wiek, bo przecież auta nie od razu stają się…

OVHcloud: 5 trendów IT na 2021 rok

kalendarz, 2021

Rok 2020 wywrócił do góry nogami rzeczywistość, którą znaliśmy. Obowiązek zachowania fizycznego dystansu w praktyce przeniósł wiele osób do wirtualnego świata. Dlatego w czasie gdy wiele branż, takich jak gastronomia czy hotelarstwo musiało zawiesić swoją działalność, sektor IT rozwijał się w przyśpieszonym tempie, a chmura obliczeniowa, usługi w chmurze…

Divante: Trendy e-commerce na 2021 rok

e-commerce, sklep, sprzedaż, kup teraz, MŚP

Po raz kolejny „eCommerce Trends Report 2021” przygotowany przez Divante z Grupy OEX prezentuje opinie ekspertów na temat 12 najważniejszych trendów w handlu internetowym. Według raportu największe znaczenie w 2021 roku będą miały Social commerce (handel społecznościowy), Marketplaces (internetowe platformy handlowa), A.I. (sztuczna inteligencja) oraz Security (bezpieczeństwo).…

Polacy pokazują, że przemysł połączony z VR i AR staje się rzeczywistością

Metaverse, vr

Firmy wydają krocie na rozwój technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jak podaje IDC, wydatki na te rozwiązania będą rosły mimo pandemii i w tym roku znacznie przekroczą 10 mld USD. Biznes będzie więc działał na styku dwóch wymiarów. To początek rewolucji, w której swój udział mają Polacy. Rzeczywistość rozszerzona (AR), reklamowana…

Telekomy budują firmowe sieci kampusowe 5G

5g, sieć

Prace nad innowacjami z obszaru 5G przyspieszają. Służyć temu mają sieci nowej generacji budowane przez operatorów na terenie firmowego kampusu, fabryki czy portu. Pozwalają one w bezpiecznych warunkach testować i wdrażać nowe technologie bazujące na nowym standardzie łączności. Taka sieć na początku 2021 roku zacznie działać w Łódzkiej Specjalnej Strefie…

Citrix bada potrzeby pracowników i możliwości rynku pracy w 2021

praca, firma, pracownicy,

Pandemia zmieniła wielu ludziom plany na przyszłość. Trudna sytuacja nie sprzyja zmianom pracy, jednak w przyszłości wiele osób będzie poszukiwało nowych możliwości zatrudnienia. Nowe badanie „Talent Accelerator”przeprowadzone na zlecenie Citrix pokazuje, czego ludzie będą szukać na rynku pracy. Cyfrowi nomadzi Dla wielu pracowników elastyczność jest…

Orange szkoli pracowników z pomocą technologii VR

vr, virtual reality, wirtualna rzeczywistość

Do końca roku, 180 pracowników zajmujących się w Orange obsługą klientów skorzysta ze szkoleń opartych o wirtualną rzeczywistość. Przenosząc się do wirtualnego Laboratorium Orange, będą uczyć się obsługi urządzeń i różnych możliwości usług, z których korzystają klienci, takich jak Smart WiFi Box, FunBox, Orange TV GO czy multinagrywarka. Już pierwsze…

BenQ MOBIUZ – nowa rodzina monitorów gamingowych dostępna w Polsce

BenQ prezentuje pierwsze dwa modele EX2710 i EX2510 z najnowszej serii monitorów do gier MOBIUZ. Wykorzystując inteligentną technologię HDRi i specjalne głośniki treVolo zaprojektowano nową, najbardziej wciągającą platformę do gier MOBIUZ, wzbogacającą emocje rozgrywki o ulepszenia obrazu, dźwięku i kontroli sceny gry oraz pakiet funkcji BenQ Eye-Care dbających…