Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Rok 2024 zapisał się w historii technologii jako era śmiałych eksperymentów, napędzanych falą generatywnej sztucznej inteligencji. Firmy na całym świecie zanurzyły się w możliwościach AI, uruchamiając niezliczone projekty pilotażowe. Jednak rok 2025 przynosi fundamentalną zmianę. Entuzjazm, który analitycy z Channelnomics określili jako „bezprecedensowy” , ustępuje…

Przez lata dostawcy usług zarządzanych (MSP) postrzegani byli jako zewnętrzne zespoły IT – pomocne, ale na uboczu. Dziś ich rola się zmienia. Wraz z rosnącą złożonością środowisk IT i coraz większym naciskiem na odporność cybernetyczną, MSP stają się kluczowymi graczami w strategiach bezpieczeństwa firm – nie tylko wykonawcami, ale pełnoprawnymi…

Przez ponad dwie dekady Polska budowała pozycję regionalnego lidera sektora usług biznesowych. Setki centrów BPO i SSC, tysiące etatów, dziesiątki tysięcy absolwentów zasilających rynek pracy każdego roku. Ten model rozwoju wydawał się stabilny – oparty na rosnących wolumenach pracy, przewadze kosztowej i dobrej infrastrukturze.…

Organizacje w Europie redefiniują podejście do wdrażania sztucznej inteligencji w zarządzaniu usługami IT. Wydajność przestaje być jedynym kryterium – teraz równie ważne są zgodność, przejrzystość i kontrola nad danymi.* Sztuczna inteligencja z impetem weszła do świata ITSM – zarządzania usługami IT. Obiecuje automatyzację zgłoszeń, skrócenie czasu reakcji i zwiększenie…

Eksport usług IT stał się jednym z kluczowych elementów polskiego handlu zagranicznego, znacząco wspierając nadwyżkę w obrotach bieżących kraju. Polska od połowy lat 90. utrzymuje dodatnie saldo w handlu usługami, a w ostatnich latach to właśnie usługi stały się głównym motorem nadwyżki w handlu zagranicznym. Choć największy udział…

Outsourcing IT, w swojej istocie, stanowi strategiczne partnerstwo, w ramach którego organizacje powierzają zewnętrzne podmioty zarządzanie, rozwój lub utrzymanie kluczowych procesów technologicznych. W obliczu dynamicznych zmian globalnej gospodarki i przyspieszonej transformacji cyfrowej, outsourcing ewoluował z taktyki redukcji kosztów w fundamentalny element strategii biznesowej. Umożliwia on firmom nie tylko skupienie się…

Według najnowszego raportu Forrester, globalny rynek usług IT ma osiągnąć wartość 2 bilionów dolarów do roku 2028, napędzany głównie przez inicjatywy związane z modernizacją chmury. Badanie, które bazuje na publicznie dostępnych dokumentach finansowych, wywiadach z kadrą kierowniczą oraz dodatkowych danych konsumenckich i wykonawczych, rysuje obraz branży IT, która dynamicznie…

Wyniki globalnego badania Canalys przeprowadzonego na zlecenie Cisco pokazują, że partnerzy IT koncentrujący się na usługach zarządzanych odnotują znaczny wzrost przychodów w 2023 roku, także w Polsce. Pomimo globalnej niepewności gospodarczej, prognozowane perspektywy dla usług zarządzanych wskazują na światowy wzrost o 12,7%, do łącznej wartości 472 mld USD.…


Dane z raportu ABSL „Sektor Nowoczesnych Usług Biznesowych w Polsce 2022” potwierdzają wysoki popyt na specjalistów IT w Polsce. Wraz ze wzrostem złożoności świadczonych usług rośnie zapotrzebowanie na zdywersyfikowane kompetencje w obszarze IT połączone z kompetencjami miękkimi. Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce zatrudnia już ponad 400 tys. osób,…