Tag Sztuczna inteligencja

Kluczowa technologia cyfrowej transformacji. Sprawdzamy, jak AI wpływa na innowacje, automatyzację i rozwój branży IT i biznesu.

Już prawie 40 proc. firm na świecie wdrożyło sztuczną inteligencję

chatbot

Według najnowszego raportu Gartnera, w ciągu czterech ostatnich lat zaufanie firm do rozwiązań opartych na SI zwiększyło się o 270 proc. Tylko w ciągu ostatniego roku liczba firm z różnych branż, wdrażających technologie sztucznej inteligencji, wzrosła trzykrotnie. CIO coraz częściej przekonują się, że decyzja w tej sprawie to dla ich przedsiębiorstw być…

Co najmocniej wpłynie na zmiany w IT?

cognitive computing, Edge AI

Cisco ogłosiło wdrożenie nowego Indeksu Gotowości Operacyjnej IT, ujawniającego, jak dane zmieniają sposób zarządzania działami IT przez firmy. Indeks stworzono na podstawie badania ankietowego obejmującego 1500 doświadczonych liderów IT z całego świata. Celem było zrozumienie, na jakim etapie drogi do cyfrowej transformacji znajdują się firmy.…

Sztuczna inteligencja w portfelu KVARKO

inwestorzy

KVARKO zainwestował 1 mln zł w spółkę itTicket, zajmującą się opracowaniem platformy e-learningowej wspomagającej rozwój młodych programistów (nie tylko studentów, ale też uczniów i licealistów), będącą jednocześnie narzędziem dla pracodawców do pozyskania młodszych specjalistów w branży IT. System pozwoli na uporządkowany i obiektywny pomiar – za pomocą sztucznej inteligencji –…

Znamy finalistów 5. edycji programu MIT Enterprise Forum Poland

03. Finaliści 5. edycji programu MIT Enterprise Forum Poland

MIT Enterprise Forum Poland, jeden z największych w Polsce akceleratorów dla startupów technologicznych, ogłosił  finalistów 5. edycji programu. Wśród nich znaleźli się m.in. twórcy systemu rekuperacyjnego umożliwiającego odzyskiwanie energii z procesu hamowania silnikiem w autobusach miejskich oraz technologii automatyzacji procesu identyfikacji mikroorganizmów. Pięć zwycięskich startupów weźmie…

Wykorzystanie sztucznej inteligencji sekretem skutecznego digital marketingu

Young Group Coworkers Making Great Business Decisions.Marketing Team Discussion Corporate Work Concept Studio.New Startup Creative Idea Presentation Laptop.People Working Wood Table Documents.Blurred., Orlen

Przeniesienie swojej komunikacji marketingowej z segmentu offline (telewizja, radio, prasa) do Internetu pozwoliło przedsiębiorstwom nie tylko znacznie zwiększyć zasięgi, ale też podnieść efektywność komunikacji dzięki lepszemu targetowaniu odbiorców. Sfera digital marketingu musi się jednak stale zmieniać i dostosowywać do trendów w konsumpcji mediów, aby zachować swój wysoki potencjał.…

Siła integracji, czyli jak skrócić czas reakcji na incydenty bezpieczeństwa?

cyberbezpieczeństwo, internet

77 procent przedsiębiorstw gromadzi miesięcznie jeden terabajt danych istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Jednocześnie średni czas działania cyberprzestępców w firmowej sieci, zanim zostaną wykryci, wynosi od 3 do 12 miesięcy. Czy da się skuteczniej wykorzystać dane, aby przyspieszyć proces reakcji na incydenty naruszenia bezpieczeństwa? W II kwartale 2018…

IBM: połowa Polaków ufa sztucznej inteligencji

business intelligence, nowy ład

Choć obecnie w Polsce bezpośrednie doświadczenia ze sztuczną inteligencją ma zaledwie 23 proc. osób, to ponad 80 proc. z nas oczekuje szerszego zastosowania tej innowacji już w ciągu najbliższych 3 lat – wynika z badania opinii i postaw społecznych wobec sztucznej inteligencji przeprowadzonego na zlecenie IBM O sztucznej inteligencji słyszeli już…