Tag Sztuczna inteligencja

Kluczowa technologia cyfrowej transformacji. Sprawdzamy, jak AI wpływa na innowacje, automatyzację i rozwój branży IT i biznesu.

Salesforce wprowadza generatywną AI do marketingu i handlu. Nowe produkty giganta IT

Salesforce

Salesforce wprowadził nowatorskie produkty zasilane generatywną sztuczną inteligencją: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umożliwia specjalistom ds. marketingu automatyczne generowanie spersonalizowanych e-maili oraz tworzenie bardziej zaawansowanych segmentów odbiorców. Z kolei Commerce GPT oferuje markom możliwość dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które są dostosowywane do potrzeb…

AI nie dostanie Grammy

muyzka, rozrywka

W zeszłym miesiącu amerykańska Narodowa Akademia Sztuki i Techniki Rejestracji ogłosiła nową serię wytycznych, które mają odzwierciedlić ewoluującą naturę przemysłu muzycznego. Zmiany te wywołały wiele emocji, zwłaszcza te dotyczące roli sztucznej inteligencji (AI) w tworzeniu muzyki. Nowy protokół jasno stwierdza, że „tylko twórcy ludzcy” mogą zdobyć najważniejsze…

Jakie dane zbiera ChatGPT?

Chatgpt, sztuczna inteligencja, openai

ChatGPT, z którego korzystały już miliony osób dla rozrywki lub w kontekście zawodowym, odnosi sukcesy, co sugeruje, że on i podobne aplikacje zagoszczą z nami na stałe. Ten innowacyjny sposób interakcji z internetem niesie ze sobą pewne potencjalne zagrożenia dla prywatności. Opinie specjalistów od technologii są zróżnicowane – od apeli o całkowite zaniechanie korzystania z tego…

Eksperci o polskiej strategii dla sztucznej inteligencji – Nie możemy pogrzebać epokowej szansy w regulacjach

strategia dla AI

Sztucznej inteligencji nie należy się obawiać, lecz korzystać z niej w sposób odpowiedzialny. Krajowa strategia dla SI musi uwzględniać konkretny plan ścieżki wdrożeń i na każdym etapie powstawać z myślą nie tylko o etyce, ale też o biznesie i możliwościach gospodarczych. Konieczne są nie tylko regulacje, ale także szeroko zakrojona edukacja społeczna oraz inwestycje i współpraca międzysektorowa – to wnioski z debaty…

ChatGPT w firmie – czy to bezpieczne? Netskope wprowadza rozwiązanie do ochrony

ChatGPT, openai

Netskope wprowadza na rynek rozwiązanie do ochrony danych, które pomaga przedsiębiorstwom bezpiecznie zarządzać korzystaniem przez pracowników z ChatGPT i innych generatywnych aplikacji AI, takich jak Google Bard i Jasper. W ramach wielokrotnie nagradzanej platformy Intelligent Security Service Edge (SSE) Netskope umożliwia bezpieczne korzystanie z generatywnej sztucznej inteligencji dzięki…

Jak AI rewolucjonizuje świat e-commerce? Analiza wsparcia procesu zakupowego

e-commerce, vat

Programy korzystające ze sztucznej inteligencji (SI, z ang. artificial intelligence, AI) i nauczania maszynowego (z ang. machine learning, ML) coraz częściej są wykorzystywane przez firmy do personalizacji swojej oferty. Czy i jak narzędzia AI mogą ulepszyć proces zakupowy? Branża e-commerce to jeden z najbardziej rozwojowych sektorów gospodarki. Tylko w samej Europie eksperci przewidują,…

Nawet miesiąc pracy w ciągu roku – tyle czasu może pomóc zaoszczędzić sztuczna inteligencja

sztuczna inteligencja, technologia,

Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po możliwości zwiększenia produktywności i poprawy doświadczeń klientów. Jednak wśród tych innowacji czai się nowe ryzyko dla przedsiębiorstw: jak zapewnić bezpieczeństwo danych? Z drugiej strony pracownicy szacują, że dzięki…

Lider rynku systemów CRM wprowadził AI do oferty za 360 tys. dolarów

CRM, biznes

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod kątem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych w czasie rzeczywistym procesów we wszystkich aplikacjach i przepływach…