Tag Smartfon

Rozwiązania Ascom wsparciem służb medycznych w walce z COVID-19

Personel medyczny znajduje się na pierwszej linii frontu walki z wyjątkowo zjadliwym patogenem, wywołującym koronawirusa. Firma Ascom, globalny dostawca rozwiązań do komunikacji dla sektora szpitalnego i placówek opiekuńczo-medycznych, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom lekarzy, pielęgniarek i pracowników domów opieki, zapewniając im bezpieczne środowisko pracy. Smartfon Ascom Myco 3,…

Etykiety RFID i technologia RFID od podstaw

RFID

RFID to akronim pochodzący od angielskich słów Radio-Frequency Identification. Genialna w swej prostocie technologia RFID wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji i śledzenia różnych obiektów. Jej obecność widoczna jest wszędzie. Używa się jej powszechnie do znakowania i identyfikacji towarów, ale znajduje zastosowanie również w wielu innych, nieoczywistych obszarach – RFID…

Najnowocześniejszy w Polsce respirator do walki z COVID-19 od Grupy AB

Grupa AB, notowany na GPW dystrybutor IT oraz elektroniki użytkowej, ponownie wspiera walkę z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, która wywołuje zbierającą śmiertelne żniwo chorobę COVID-19. W sytuacji, gdy na całym świecie szczególnie deficytowym towarem stały się respiratory, ratujące życie najciężej chorym, Grupie AB udaje się je zdobywać dla polskich…

Ponad połowa osób zrezygnowała z korzystania z urządzeń publicznych

bankomat

COVID-19 zdemolował sposób, w jaki działa społeczeństwo i gospodarka. Groźny wirus ma również wpływ na naszą interakcję ze światem zewnętrznym. Eksperci z firmy Symetria UX przeprowadzili badanie, mające sprawdzić, jak korzystamy z urządzeń znajdujących się w przestrzeni publicznej. Okazuje się, że strach skutecznie zniechęcił nas do wypłacania pieniędzy z bankomatów, kupowania…

KRD: Koronawirus napędza windykację online

Finance

W dobie koronawirusa i spowolnienia gospodarki przedsiębiorcy nie zwlekają już miesiącami z odzyskiwaniem należności od kontrahentów. Na znaczeniu mocno zyskała windykacja, którą można zlecić online. Dla 27 proc. małych i średnich firm to usługa zdecydowanie wspierająca płynność finansową w czasie pandemii – wynika z najnowszego badania IMAS International, przeprowadzonego na zlecenie…

Koronawirus napędza e-sport i może przyczynić się do rozwoju technologii 5G

Rynek telekomunikacyjny inwestuje w 5G, podążając za rozwojem technologii i konkurencyjności. Po wybuchu epidemii COVID-19 dostęp do szybkich, ale przede wszystkim znacznie bardziej przepustowych niż dotychczas łączy, jest niezbędny. Nie dotyczy to tylko i wyłącznie rozwiązań dla biznesu, ale także możliwości zdalnej nauki czy dostępu do rozrywki on-line. Jednym z kluczowych obszarów rozwoju może…

Grupa AB kupiła kilka respiratorów na rzecz walki z COVID-19 do wrocławskiego szpitala

ab magnice

Grupa AB wspiera walkę z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, która wywołuje zbierającą śmiertelne żniwo chorobę COVID-19. O ile polskie szpitale mają coraz lepiej zabezpieczony dostęp do środków ochrony osobistej dla personelu medycznego, o tyle na całym świecie bardzo deficytowym towarem stały się respiratory, ratujące życie najciężej chorym.…

Asseco wdrożyło cyfrowy proces podpisywania umów w Echo Investment

crm, erp

Spotkanie z doradcą klienta online, spacer po inwestycji odwzorowanej w wirtualnej rzeczywistości, wybór mieszkania, negocjacje zapisów umowy rezerwacyjnej w systemie CRM i na koniec – zdalne podpisanie umowy rezerwacyjnej. W trosce o bezpieczeństwo i komfort klientów, Echo Investment przy współpracy z Asseco Data Systems i Samsung Electronics Polska wprowadził cyfrowe umowy…

Po ustaniu pandemii nawet 1/3 pracowników nie wróci do pracy biurowej

praca

Wraz z pandemią szykuje nam się rewolucja na miarę wprowadzenia 8-godzinnego dnia pracy w XIX w. W ciągu zaledwie kilku tygodni firmy musiały zmienić swoje podejście do wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników. Praca zdalna stała się koniecznością. I to koniecznością, która wielu osobom, do tej pory przyzwyczajonym do pracy przy biurku, może…

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii

Rozszerzona rzeczywistość pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż i zminimalizować wskaźnik zwrotów od 34 do nawet 42 proc. w zależności od branży. Klienci znacznie szybciej podejmują też decyzję o zakupie, bo mogą dany produkt najpierw „przymierzyć”. Na polskim rynku takie rozwiązania dopiero raczkują, a prym pod względem wykorzystania technologii AR w handlu wiodą Stany Zjednoczone i Wielka Brytania. Rozszerzoną rzeczywistość…