Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Rynek oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem (CRM) to strategiczne pole bitwy, którego wartość w 2024 roku przekroczyła 80 miliardów dolarów, czyniąc go największą kategorią oprogramowania dla przedsiębiorstw. Na czele tego imperium od ponad dekady stoi Salesforce, niekwestionowany lider, którego analitycy z IDC już dwunasty rok z rzędu koronują na króla rynku.…

Partnerstwo Cisco i ServiceNow to sygnał, że era eksperymentów z AI w przedsiębiorstwach ustępuje miejsca bardziej dojrzałym strategiom wdrożeniowym. Obie firmy ogłosiły rozszerzenie współpracy, skupiając się na integracji narzędzi do zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem i zgodnością dla aplikacji AI. W praktyce oznacza to połączenie platformy Cisco AI Defense z rozwiązaniami ServiceNow SecOps…

Na konferencji RSA 2025 Cisco prezentuje strategię, która może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki korporacje podchodzą do zabezpieczania środowisk opartych na sztucznej inteligencji. Firma nie tylko wzmacnia swoje narzędzia detekcji zagrożeń, ale też wyraźnie zmienia narrację: z „bronimy przed AI” na „zabezpieczamy AI”. AI w służbie XDR – i odwrotnie Nowe funkcje Cisco…

DXC Technology intensyfikuje swoje partnerstwo z ServiceNow, platformą chmurową znaną z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, w celu transformacji sektora ubezpieczeniowego. Inicjatywa ta, oparta na integracji rozwiązań DXC z technologią ServiceNow, ma na celu usprawnienie operacji i poprawę doświadczeń klientów w branży, która tradycyjnie zmaga się z przestarzałymi systemami i procesami. Współczesne firmy…