Tag Salesforce

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

AI

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing…

Zadowolenie klientów jest już najwyższym priorytetem w działach IT

biznes

Na liście priorytetów szefów IT już nie króluje ani bezpieczeństwo informacji ani integracja wykorzystywanych systemów i aplikacji. Dla największego odsetka CIO (87%) obecnie najważniejszym celem jest zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń. Raport Salesforce „Enterprise Technology Trends 2019″ przygotowany na podstawie międzynarodowego badania szefów działów…

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję i jednocześnie w rozwój tych pracowników, którzy budują relację z klientami już po zakupie. Trzecia edycja raportu „Salesforce: State of…

W jaki sposób system CRM może wpłynąć na budowanie relacji z klientem?

praca

Dbanie o dobry kontakt z klientami i nawiązywanie trwałych, wartościowych relacji biznesowych to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Dzięki nim zyskujemy nie tylko dobrą opinię i imponujące wyniki sprzedaży – w dzisiejszych czasach dbanie o regularny kontakt z kontrahentami stanowi fundament działalności firm. Co mogłoby się wydarzyć, gdybyśmy połączyli rozwój technologiczny z tradycyjną…

25 Najlepszych Miejsc Pracy na świecie 2018

firma

15 października 2018 r. Great Place to Work ogłosił tegoroczną listę 25 Najlepszych Międzynarodowych Miejsc Pracy w skali całego świata. Dla laureatów tego rankingu to ogromny sukces i powód do dumy. Aby znaleźć się wśród 25 najlepszych międzynarodowych organizacji, liderzy wspaniałych miejsc pracy musieli pokonać ponad 7…

Usługi finansowe w erze hiperpersonalizacji i ich związek ze sztuczną inteligencją

W dobie rosnącej konkurencji oraz szybkiego rozwoju technologii klienci oczekują intuicyjnych, użytecznych i spersonalizowanych usług finansowych. Dziś, coraz częściej oferta jest budowana w oparciu o doświadczenia zakupowe i skrojona na miarę ich potrzeb. Eksperci przewidują, że nadchodząca era hiperpersonalizacji stanie się w przyszłości dominującym trendem w komunikacji banków i firm…

Twitter wprowadza fizyczne zabezpieczenia

twitter

Twitter dał milionom użytkowników sposób na jeszcze lepsze sposoby ochrony swoich kont przed włamaniami wprowadzając obsługę fizycznych kluczy. Większość użytkowników Twittera chroni swoje konta w tradycyjny sposób: nazwa użytkownika i hasło. Podobnie jak w przypadku każdego innego konta internetowego, takie zabezpieczenia są narażone na wiele zagrożeń, w tym…

RAPORT: Inteligentna sprzedaż

pieniądze

Raport „State of Sales” to omówienie corocznych międzynarodowych badań nad trendami w sprzedaży, przeprowadzanych przez firmę Salesforce. Ostatnie badanie objęło 3100 specjalistów do spraw sprzedaży z krajów Europy Zachodniej, Ameryki Północnej, Azji i Australii. Ankietowani reprezentowali firmy działające w sektorach B2C i B2B. Wśród nich wyróżniono grupy high performers,…