Tag Salesforce

Obraz handlu po wybuchu pandemii

e-commerce

Według Salesforce Shopping Index w I kwartale 2020 nastąpił 20% wzrost sprzedaży internetowej. E-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40% unikalnych klientów więcej, niż miało to miejsce rok temu. Rozwojowi e-commerce towarzyszy załamanie handlu tradycyjnego. W tym obszarze analitycy identyfikują 6 poważnych problemów, które pojawiły się…

Ta branża napędza rozwój SI jak żadna inna

ecommerce

Jest taka branża, gdzie technologia staje się ważniejsza niż ludzie. Nie jest to medycyna, nie są to też autonomiczne samochody czy robotyczni asystenci. To handel detaliczny, który odpowiada za największe inwestycje w SI, donosi IDC. Firma analityczna przewiduje, że tylko w tym roku wydatki na rozwój sztucznej inteligencji wyniosą prawie 36 mld USD. Nikt…

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumenckie

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą…

Gospodarka w pogoni za API vs bezpieczeństwo firm

cyberbezpieczeństwo, kaspersky

Interfejsy programistyczne aplikacji (API) pozwalają organizacjom korzystać z funkcjonalności udostępnianych przez daną aplikację w innej aplikacji. Umożliwia to firmom korzystanie z dostępnych już zasobów, bez konieczności budowania aplikacji od zera. API przekształca modele biznesowe, bezpośrednio generuje przychody, dlatego jego potencjał i skala zastosowania gwałtownie rośnie. Cyberprzestępcy już to wykorzystują.…

Usługi logistyczne dla e-commerce rosną wraz z serwisem Jeffa Bezosa

e-commerce

Rynek e-commerce rozkwita, eMarketer szacuje, że do 2020 r. wielkość sprzedaży wzrośnie o ⅕ i osiągnie 4 bln USD. Winny tej zbrodni na handlu tradycyjnym jest sprytny duet, który bez siebie żyć nie może – Amazon i globalizacja. Okazuje się, że straszakiem, który najskuteczniej motywuje do rozwoju branżę logistyki dla e-commerce jest amerykański serwis…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

kup teraz

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi w okresie przedświątecznym. Co wynika z tych badań? Okres przedświąteczny, który obejmuje m.in. CyberWeek (w tym coraz popularniejsze także w Polsce Black Friday i Cyber Monday), to dla…

5 cech wyróżniających innowacyjne firmy

innowacje

Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a także budować przewagę konkurencyjną. Utrzymanie innowacyjności, szczególnie w dłuższym okresie, jest jednak trudne. Dlatego Mastercard i Harvard Business Review Analytic Services zaprezentowały wyniki „Become 2020”, pierwszej edycji badania…

Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta

technologia

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to,…

Większość klientów ma zbyt wielkie oczekiwania wobec firm

sklep, centra handlowe

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie oczekują personalizacji, spójnego przekazu we wszystkich kanałach kontaktu, ochrony danych osobowych i innowacyjności. Przyglądają się także postawom etycznym firm. Aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej…