Tag Salesforce

Od czego zależy przyszłość usług finansowych?

wykres, giełda, finanse, Unimot, złe długi

Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ świat kontynuuje swój marsz ku przyszłości opartej na technologii cyfrowej. Klienci sektora FSI coraz częściej wybierają opcje cyfrowe do wykonywania codziennych czynności, takich jak wpłaty i płatności. Prawie 70%…

Salesforce rozbudowuje pakiet rozwiązań do automatyzacji

Salesforce

Na konferencji TrailblazerDX firma Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, poinformowała o kolejnych innowacjach wprowadzonych w rozwiązaniu Salesforce Flow, czyli kompletnym pakiecie technologii automatyzacji, umożliwiającym klientom szybkie usprawnienie dowolnych złożonych procesów biznesowych z wykorzystaniem platformy Salesforce Customer 360. Rozwiązanie Flow zostało oparte na niskokodowej platformie Salesforce i pozwala…

Biznes potrzebuje kobiet i różnorodności – z nimi rozwija się prężniej

Salesforce, biznes

W ciągu ostatnich dwóch lat globalna pandemia dogłębnie zmieniła sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Ponadto wywarła znaczący wpływ na sektor ochrony zdrowia, co unaoczniło nierówności i niesprawiedliwość społeczną. Tworzenie środowiska, w którym wszyscy pracownicy mogą się rozwijać, jest tym ważniejsze, im więcej nowych barier napotykają kobiety w pracy. Według…

Przez braki w obsłudze klienta firmy tracą 7 mld USD

pieniądze, dolary, SaaS

MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu  „2022 Connectivity Benchmark Report”. Pokazuje on,  że 70% przedsiębiorstw ma problemy z zapewnieniem w pełni kompleksowej obsługi użytkowników we wszystkich kanałach. Dane pokazują, że dzieje się to w czasie, gdy prawie trzy czwarte (72%) interakcji z klientami…

QRADAR – konieczność w niespokojnych czasach

cyberbezpieczeństwo, QRADAR, Advatech, IBM, Cyfrowa Polska, cyberbezpieczeństwo

Jak pokazuje „Cyber Security Report 2021”[i] firmy Check Point, w sferze bezpieczeństwa trwa nieustający wyścig technologiczny. Codziennie na świecie ponad 100 000 złośliwych witryn i 10 000 plików jest wykorzystywanych do kradzieży lub wyłudzenia danych. W 2019 roku na forum hakerskim było do sprzedania 773 miliony adresów e-mail i ponad…

Polski przemysł i transformacja cyfrowa – jakie są wyzwania i największe zagrożenia?

przemysł, technologia, transformacja cyfrowa, siemens

Przemysł należał do najbardziej dotkniętych branż w pierwszych miesiącach pandemii Covid-19. W wielu zakładach przemysłowych zmniejszenie zatrudnienia i obniżony popyt na produkty spowodowały spowolnienie produkcji lub nawet jej zatrzymanie. Pomimo szumu wokół Przemysłu 4.0 i inteligentnych fabryk w ostatniej dekadzie, pandemia ujawniła brak odporności organizacji, które nie dokonały…

Salesforce: 71% rozwijających się małych i średnich firm przetrwało pandemię dzięki digitalizacji

sztuczna inteligencja, technologia,

Firma Salesforce opublikowała piątą edycję raportu pt. „Small and Medium Business Trends” (Trendy wśród małych i średnich przedsiębiorstw). Badanie przeprowadzone przez The Harris Poll w czerwcu i lipcu obejmuje odpowiedzi zebrane od ponad 2500 właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz liderów z Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Europy oraz Azji…

Co dalej ze Slack’iem po przejęciu przez Salesforce?

Slack

Salesforce zaprezentował nowe możliwości integracji oprogramowania Slack ze swoimi produktami i rozwiązaniami branżowymi, a także nowe innowacje w Slack, które usprawniają współpracę poza strukturami organizacji i pozwalają zespołom na pracę asynchroniczną. „Nasz sposób myślenia o pracy uległ zmianie: dziś nie jest to już miejsce, które odwiedzamy, ale czynności, które wykonujemy”…

Salesforce finalizuje przejęcie Slack’a

Salesforce

Salesforce ogłosił dziś, że zakończył proces przejęcia Slack Technologies, Inc. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie funkcji najlepszego na świecie systemu CRM wraz z przełomową platformą cyfrową, dostarczając niezawodne rozwiązania dla…

Salesforce: Pandemia przyspieszyła migrację do chmury firm produkcyjnych

cloudcomputing, ovhcloud

Salesforce opublikował raport Trends in Manufacturing („Trendy w sektorze produkcyjnym”), który podsumowuje daleko idące skutki globalnej pandemii w tym sektorze. Z analizy danych przeprowadzonej niedawno przez Salesforce wynika, że firmy musiały zmienić swoje strategie i modele działania, pokonują trudności związane z transformacją, a nowe technologie pomogły im skutecznie konkurować na rynku w warunkach…