Tag Salesforce

Nawet miesiąc pracy w ciągu roku – tyle czasu może pomóc zaoszczędzić sztuczna inteligencja

sztuczna inteligencja, technologia,

Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po możliwości zwiększenia produktywności i poprawy doświadczeń klientów. Jednak wśród tych innowacji czai się nowe ryzyko dla przedsiębiorstw: jak zapewnić bezpieczeństwo danych? Z drugiej strony pracownicy szacują, że dzięki…

Lider rynku systemów CRM wprowadził AI do oferty za 360 tys. dolarów

CRM, biznes

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod kątem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych w czasie rzeczywistym procesów we wszystkich aplikacjach i przepływach…

Sztuczna inteligencja, personalizacja i przyszłość e-commerce: Salesforce wprowadza Einstein GPT for Commerce

Sztuczna inteligencja

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za pomocą spersonalizowanych doświadczeń zasilanych danymi pobieranymi w czasie rzeczywistym – wszystko na jednej ujednoliconej platformie. Z analiz Salesforce wynika, że 81% konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12…

Pewna praca? Zainwestuj w swoje umiejętności związane ze sztuczną inteligencją

ai, sztuczna inteligencja, technologia, biznes, Pentagon

Nowe badanie umiejętności cyfrowych przeprowadzone przez Salesforce pokazuje, że zdecydowana większość pracowników jest przekonanych, iż doświadczenie jest ważniejsze od kwalifikacji edukacyjnych czy przebiegu kariery. Większość decydentów (98%) jest zdania, że zatrudnienie na podstawie umiejętności przynosi korzyści biznesowe. Jednak tylko 1 na 10 respondentów twierdzi, że ma kwalifikacje w zakresie sztucznej inteligencji –…

Organizacje korzystają średnio z 1000 aplikacji

finanse, cyfryzacja, komputer

Nowe dane pokazują, że liczba aplikacji biznesowych w firmach wzrosła o prawie 10% w ciągu ostatniego roku, przekraczając przeciętnie 1 000 aplikacji w każdej firmie. Jednak zaledwie mniej niż 30% z nich jest ze sobą zintegrowanych, co prowadzi do wzrostu kosztów, dublowania pracy, obniżenia produktywności i rozłącznych doświadczeń. W ramach corocznego raportu…

Salesforce uruchamia swoją chmurę w UE

cloud, chmura, technologia

Salesforce  uruchomił Hyperforce EU Operating Zone – umożliwiając tym samym globalnym klientom przechowywanie i przetwarzanie danych w Unii Europejskiej. Dzięki temu, przechowując dane w Hyperforce, spełnione zostają wszystkie wymagania narzucone regulacjami UE. Bazując na Hyperforce, zaufanej platformie chmurowej Salesforce, Hyperforce EU Operating Zone łączy wiodące w branży…

Cyfryzacja firm pędzi naprzód. Może zatrzymać ją bardzo istotna bariera

R Systems, technologia, dane, IT w firmie, Transition Technologies PSC, rewolucję cyfrową, Cyfrowa transformacja, Gartner

Jak wynika z nowego badania przeprowadzonego przez należącą do Salesforce firmę MuleSoft, wyzwania związane z pozyskiwaniem wykwalifikowanych pracowników IT mają obecnie duży wpływ na decyzje dotyczące inwestycji w technologie. Raport pt. „2022 IT Leaders Pulse” pokazuje, że prawie trzy czwarte (73%) kierowników działów informatycznych zgadza się, że pozyskiwanie wykwalifikowanych…

Salesforce i Snowflake rozszerzają współpracę

Salesforce

Salesforce i Snowflake ogłosiły dziś współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej wartości z ich danych. Pogłębienie partnerstwa między obiema firmami pomoże klientom bezpiecznie współpracować z danymi w czasie rzeczywistym łącząc Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake – jednocześnie minimalizując…

Obsługa klienta w polskich firmach ważniejsza niż kiedykolwiek

Poly, obsługa klienta, praca

Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000 specjalistów z 36 krajów, w tym 200 z Polski, na temat tego, jak zmieniają się priorytety, wyzwania, czynniki umożliwiające osiągnięcie sukcesu i strategie działów obsługi klienta w obliczu trudności gospodarczych oraz oczekiwań klientów preferujących…

Salesforce: Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz

cyfryzacja, technologia

Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi cyfrowe, właśnie takie jak wspomniane media społecznościowe, są krytycznym – i coraz popularniejszym…