Tag Salesforce

Chmura zyskuje na potęgę – czy AI to nowa złota era technologii?

cloud computing, chmura

W ostatnim kwartale, świat był świadkiem historycznego wzrostu wydatków na usługi infrastruktury chmurowej, osiągając prawie 74 miliardy dolarów na całym świecie. To, co wyróżnia ten kwartał, to nie tylko znaczący wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem, ale także największy kwartalny wzrost, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy. Dane z Synergy Research Group ukazują, że tempo…

Top 20 – Salesforce

Rok 2023 był dla Salesforce rokiem niezwykłych osiągnięć, które umocniły jego pozycję jako jednego z czołowych innowatorów branży. Przełomowe technologie, zaangażowanie w zrównoważony rozwój, a także kluczowe inicjatywy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), wszystko to składa się na obraz firmy, która nie tylko podąża za trendami, ale je kreuje. Salesforce Starter…

Jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy? – 6 prognoz od ekspertów Salesforce

praca, kompetencje cyfrowe

Podobnie jak w życiu, tak i w technologii jedyną stałą jest zmiana. Poniżej przedstawiamy prognozy liderów Salesforce dotyczące tego, jak technologia będzie kształtować przyszłość, a w szczególności to, jak sztuczna inteligencja zmieni przyszłość naszej pracy. 1. Rynek pracy – Sztuczna inteligencja zmieni sposób, w jaki myślimy o (i mierzymy)…

Sztuczna inteligencja w Anypoint Code Builder – Salesforce stawia na AI

mózg, sztuczna inteligencja

MuleSoft, znany z dostarczania narzędzi do integracji aplikacji i systemów, właśnie wprowadził Anypoint Code Builder, nowe narzędzie dla programistów, które obiecuje przyspieszyć proces tworzenia interfejsów API i integracji. To ogromna nowość w świecie integracji, a także istotny krok w kierunku wykorzystania sztucznej inteligencji w programowaniu. Sztuczna inteligencja od Salesforce Co jeszcze…

3 kroki, aby zmniejszyć przepaść między entuzjastami i opornymi wobec AI

Sztuczna inteligencja, człowiek, nvidia, llm, AI

Wyniki badania opublikowanego przez Salesforce – Generative AI Snapshot Research: The AI Divide obrazują, że ponad jedna trzecia obecnych użytkowników sztucznej inteligencji to „super-użytkownicy”, którzy codziennie korzystają z generatywnej AI i planują korzystać z niej jeszcze częściej. Te same dane pokazują również, że połowa wszystkich konsumentów nigdy nie korzystała z tej technologii…

Salesforce migruje do RedHat. Co oznacza nowe partnerstwo?

Salesforce, sztuczna inteligencja

Dreamforce to nie tylko okazja do sieciowania; to również platforma do prezentacji najnowszych osiągnięć technologicznych. W centrum uwagi znalazł się Einstein Copilot, kolejna ewolucja platformy AI Salesforce, nazwanej na cześć legendarnego niemieckiego fizyka, Alberta Einsteina. Uruchomienie tak zaawansowanych aplikacji AI wymaga jednak solidnej infrastruktury, co prowadzi nas do najważniejszego ogłoszenia wydarzenia.…

Jak osiągnąć sukces na polskim rynku? 3 filary według Salesforce

Technologia

Salesforce niedawno opublikował swój najnowszy raport „State of the Connected Customer”. Badanie objęło 14 300 konsumentów i nabywców biznesowych z 25 krajów, w tym 650 respondentów z Polski. Raport rzuca światło na to, jak sztuczna inteligencja (AI), transformacja cyfrowa i trendy makroekonomiczne wpływają na oczekiwania i zachowania klientów.…

Salesforce wystartował z rozwiązaniem dla MŚP. Jakie potrzeby sektora spełnił?

Salesforce, sztuczna inteligencja

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój. Starter korzysta z ponad 20…

Z niszy na szczyt – giganci technologiczni biorą się za low code. Jakich korzyści oczekują?

Programowanie, low code

Era transformacji cyfrowej niesie ze sobą potrzebę intensyfikacji tworzenia aplikacji oraz inteligentnej automatyzacji. W tym kontekście, innowacyjne przedsiębiorstwa rozpoczynają intensywne badania nad sposobem wykorzystania nowych technologii w swojej działalności. Według GlobalData, Microsoft i Salesforce wyłaniają się jako liderzy w przestrzeni low-code, w dużej mierze dzięki zastosowaniu generatywnej sztucznej…

Salesforce wprowadza generatywną AI do marketingu i handlu. Nowe produkty giganta IT

Salesforce

Salesforce wprowadził nowatorskie produkty zasilane generatywną sztuczną inteligencją: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umożliwia specjalistom ds. marketingu automatyczne generowanie spersonalizowanych e-maili oraz tworzenie bardziej zaawansowanych segmentów odbiorców. Z kolei Commerce GPT oferuje markom możliwość dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które są dostosowywane do potrzeb…