Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Agenci AI – niegdyś domena futurystycznych wizji – coraz odważniej wchodzą do codziennej rzeczywistości zawodowej. Zamiast sci-fi, mamy dziś konkretne wdrożenia: od wirtualnych asystentów po autonomiczne systemy wspierające podejmowanie decyzji. I choć technologia ta wciąż jest na wczesnym etapie masowej adopcji, z badania zleconego przez Salesforce wynika, że Polacy…

Salesforce w ostatnim czasie intensywnie rozwija swoje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, co zaowocowało wprowadzeniem na rynek Agentforce 2dx oraz platformy AgentExchange. Te innowacje mają na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki firmy integrują autonomicznych agentów AI w swoich codziennych operacjach, zwiększając efektywność i elastyczność procesów biznesowych. Agentforce 2dx: Nowa era…

Salesforce i Google ogłosiły znaczące rozszerzenie swojego strategicznego partnerstwa, wprowadzając nową erę elastyczności i wyboru w dziedzinie sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw. Dzięki tej współpracy klienci zyskają możliwość tworzenia i wdrażania agentów AI opartych na modelach Gemini od Google, co pozwoli na lepsze dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb biznesowych. Nowe możliwości…

Marc Benioff, dyrektor generalny Salesforce, podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos zapowiedział nadchodzącą transformację w świecie pracy, w której sztuczna inteligencja odegra kluczową rolę. Jak podkreślił, obecni liderzy są prawdopodobnie ostatnimi, którzy zarządzają wyłącznie ludźmi. W przyszłości zarządzanie obejmie zarówno zespoły ludzkie, jak i agentów AI. Salesforce, jako…

Branża technologiczna w 2024 roku doświadcza kolejnej fali masowych zwolnień. Wydawało się, że po pierwszych miesiącach roku, kiedy liczba zwolnionych pracowników sięgnęła 32 000, sytuacja zacznie się stabilizować. Jednak rzeczywistość okazała się inna, a kolejne redukcje dotykają zarówno małe, jak i duże firmy technologiczne na całym…

Salesforce ogłosił wprowadzenie pierwszego na świecie benchmarku LLM (Large Language Models), który ma pomóc firmom w ocenie licznych modeli językowych do wykorzystania w systemach zarządzania relacjami z klientami (CRM). Nowy benchmark stanowi kompleksowe ramy oceny, które mierzą wydajność LLM w odniesieniu do czterech kluczowych miar: dokładności, kosztów, szybkości oraz zaufania…

Rok 2023 okazał się kolejnym rokiem dynamicznego wzrostu na rynku usług chmurowych. Zgodnie z najnowszym raportem Worldwide Semiannual Public Cloud Services Tracker przygotowanym przez International Data Corporation (IDC), światowe przychody z usług chmury publicznej osiągnęły 669,2 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 19,9% w porównaniu z 2022 rokiem.…

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród 600 specjalistów IT ujawniła, że małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej płynących, niż duże przedsiębiorstwa. Zdecydowana większość (95%) specjalistów IT pracujących w sektorze MŚP czuje się pewnie, jeśli chodzi o wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji…

Salesforce zbliża się do przejęcia Informatica, renomowanego dostawcy usług zarządzania danymi w chmurze. To porozumienie, które jest obecnie w zaawansowanym stadium negocjacji, ma potencjalnie znacząco wzmocnić zdolności Salesforce w integracji i zarządzaniu danymi. Informatica, założona w 1993 roku i z siedzibą w Redwood City w Kalifornii, od lat jest liderem w dziedzinie cloudowych rozwiązań…

Salesforce stawia kolejny krok naprzód z wprowadzeniem Einstein Copilot – konwersacyjnego asystenta AI, który ma na celu rewolucjonizować sposób, w jaki firmy współpracują ze swoimi systemami CRM. Ten ruch nie tylko podkreśla postępy w rozwoju sztucznej inteligencji, ale także uwydatnia zmieniającą się naturę relacji między firmami a ich danymi. Einstein Copilot,…