Tag Ricoh

„Nieuporządkowanie” wrogiem bezpieczeństwa danych

dane

Według badań Ricoh aż 85 proc. informacji biznesowych jest „nieuporządkowanych”. Oznacza to, że mogą znajdować się na urządzeniach osobistych  pracowników lub w ich szufladach. Utrudnia to zrozumienie sposobu, w jaki informacje przepływają w obrębie firmy. Takie podejście do przechowywania informacji nie tylko zwiększa potencjalne ryzyko utraty danych, kradzieży lub ataku…

Co nakręca cyfrową transformację branży finansowej?

Branża usług finansowych jest obecnie w fazie bardzo dużych zmian. Rośnie znaczenie bankowości elektronicznej a tradycyjne banki muszą zamierzyć się z konkurencją ze strony fintechowych start-upów. Zmieniają się oczekiwania klientów i sposób w jaki korzystają z usług finansowych. Jak pokazują wyniki badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh aż 83 proc.…

Nowy szef sprzedaży pośredniej Sharp

zmiany personalne

Nowym szefem sprzedaży pośredniej Sharp Polska został Łukasz Wacławiak. Będzie odpowiedzialny za współpracę z siecią Autoryzowanych Dealerów MFP oraz partnerami biznesowymi. Łukasz Wacławiak posiada 18 lat doświadczenia w branży IT. Wcześniej pracował m.in. w Ricoh, gdzie przez ostatnie 3 lata zarządzał siecią partnerską oraz ABC DATA (S.A.), będącej…

Monika Gzieło objęła funkcję Indirect Sales Directora w Ricoh Polska

zmiany personalne

Monika Gzieło w ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialna za rozwój i współpracę z Partnerami Office Automation oraz nadzór nad kanałami ITDC, Pentax, Integratorami Audio/Video a także SI (System Integratorów). „Monika Gzieło była dla nas oczywistą kandydatką na stanowisku Indirect Sales Directora. Jej doświadczenie sprawia, że bardzo dobrze rozumie rynek i zasady współpracy…

Czego klient oczekuje od marki? – badania Ricoh

Konsumenci najwyżej cenią marki, które koncentrują się na ich potrzebach na każdym etapie procesu sprzedażowego, wchodzą w dialog i stawiają na indywidualne podejście do klienta. Taką formę budowania relacji wskazało aż 70% respondentów z Europy i RPA, którzy wzięli udział w badaniu zrealizowanym na zlecenie Ricoh. Pula badawcza obejmowała 3600 osób z 24…