Tag Ricoh

Blaski i cienie pracy zdalnej

Za nami ponad rok pracy zdalnej. W jaki sposób zmieniało się nastawienie do tego modelu pracy na przestrzeni tych kilkunastu miesięcy? Szereg badań potwierdza, że doświadczenia z tego okresu są w dużej mierze skorelowane z jakością zaplecza technologicznego, którym dysponuje pracodawca. To, w jaki sposób firma w czasie pandemii była w stanie wyposażyć…

Elastyczny model pracy nie dla małych firm

Według badań przeprowadzonych na zlecenie Ricoh 3 na 5 pracowników zatrudnionych w małych firmach po ustaniu pandemii będzie pracować z biura. Główną przeszkodą we wdrożeniu elastycznego modelu pracy w  firmach z tego sektora jest brak dostępu do danych podczas pracy zdalnej oraz procesy bazujące na papierowych dokumentach. Żmudne procesy administracyjne są również wskazywane…

Ricoh i Zebra Technologies podpisały umowę o współpracy

partnerstwo, partner, Prestashop, Concept data, Integrity Partners

Ricoh i Zebra Technologies podpisały umowę o współpracy. Ricoh będzie odpowiedzialne za świadczenie usług serwisowych oraz kompleksowe usługi zarządzania drukiem w rejonie EMEA. Ricoh dysponuje rozbudowaną siecią wsparcia technicznego w całym rejonie EMEA to znacznie usprawni obsługę serwisową klientów korzystających z rozwiązań Zebra Technologies. Drukarki etykiet produkowane przez tę firmę…

Nowy dyrektor sprzedaży w Ricoh Polska

ricoh

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska. Obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest zawodowo związany z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox z sukcesami zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu,…

Praca w czasie pandemii: home office oznacza nadgodziny dla 42% badanych

praca, home office, praca zdalna, branża IT, online

Brak dostępu do odpowiednich narzędzi usprawniających współpracę i zapewniających dostępność do kluczowych danych obniża efektywność, rodzi frustrację i źle wpływa na nastawienie do pracy. To wnioski z badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh. Grupa badawcza obejmowała 632 pracowników z firm zatrudniających od 250 do 999 osób.  Aż 42% badanych przyznało, że podczas pracy z domu na realizację…

Ricoh rozwija zakres usług IT, dzięki przejęciu SimplicITy

TTMS, euvic, asbis

Ricoh ogłosiło zakup polskiej firmy SimplicITy. Dzięki tej transakcji Ricoh wzmocni swoją dotychczasową ofertę w zakresie usług IT i rozwiązań wspierających cyfrową transformację. SimplicITy nadal będzie działało pod swoją marką i będzie zarządzane jako niezależna firma. SimplicITy będzie ściśle współpracować z Ricoh Polska i Ricoh Europe oraz z działającym…

W jaki sposób będzie zmieniało się nowoczesne środowisko pracy?

praca

Cyfrowa transformacja, konieczność zwiększenia efektywności pracy, czy coraz większe znaczenie etycznego aspektu funkcjonowania biznesu i rosnące oczekiwania pracowników, to jedne z najważniejszych wyzwań, którym muszą sprostać współczesne firmy. To one zadecydują o tym, w jaki sposób będzie kształtowało się środowisko pracy. Kluczem do większości z nich jest umiejętne korzystanie z potencjału…

Praca w przyszłości – kluczowe będą elastyczność i współpraca

praca

Pracownicy nie boją się nowych technologii i tego w jaki sposób te wpłyną na ich stanowisko pracy. Według wyników badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh 61% europejskich pracowników uznaje, że nowe technologie ułatwią im współpracę z innymi i pozwolą wykonywać obowiązki w dużo bardziej elastyczny sposób. 77% badanych przyznaje, że patrząc w perspektywie najbliższych…

Ricoh przejmuje włoskiego integratora Mauden

Ricoh ogłosiło przejecie włoskiego integratora – Mauden. Ta założona w 1987 roku firma oferuje usługi wspierające cyfrową transformację, w takich obszarach jak: Data Centre, infrastruktura IT, Sztuczna Inteligencja oraz Business Intelligence. W 2018 jej obroty wyniosły EUR 55 million. Davide Oriani, który pełni rolę CEO w Ricoh…