Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Badania przeprowadzone przez Instytut badawczy Opinion Matters na zlecenie Ricoh Europe wykazały znaczące zapotrzebowanie na automatyzację procesów. Badanie zrealizowano wśród 7 000 pracowników biurowych oraz 1800 odpowiedzialnych za zarządzanie i zakupy w obszarach takich, jak IT, zarządzanie obiektami, HR i finanse. Prawie jedna trzecia badanych z pierwszej grupy (32%)…

Z badań wynika, że niemal połowa respondentów korzysta z aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT, a 18% robi to codziennie. To imponujące statystyki, które świadczą o szybkim przyjęciu nowych technologii przez pracowników. Jednakże, co niepokojące, tylko w co szóstej badanej firmie oferowano szkolenia z zakresu korzystania z tych narzędzi. Brak odpowiednich wytycznych i szkoleń…

Co wpływa negatywnie na zaangażowanie w pracę? Według wyników badań zrealizowanych przez Ricoh są to: brak zadań wymagających kreatywności i obarczenie zbyt wieloma administracyjnymi obowiązkami. 39% pracowników przyznaje, że dużą część z ich czasu pochłaniają administracyjne zadania i problemy związane z np. nieprawidłowym działaniem systemów. To dzieje się kosztem czasu, który mógłby być…

Z badań realizowanych na zlecenie Ricoh wynika, że nowe technologie są coraz częściej postrzegane są przez pracowników biurowych jako szansa na rozwój w pracy oraz zdobywanie nowych kompetencji. Aż 75% badanych uważa, że postęp technologiczny i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań będę kreowały nowe szanse zawodowe. W 2020 r. liczba respondentów, którzy tak pozytywnie postrzegają wprowadzanie nowych rozwiązań…

Wyniki najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Ricoh wśród europejskich pracowników biurowych pokazują, że ich oczekiwania dotyczące dostępu do automatyzacji i nowych technologii nie znajdują odzwierciedlenia w inwestycjach, które zrealizowały w ostatnim czasie firmy. Pracodawcy nadal nie postawili na rozwiązania pozwalające na automatyzację i te wspierające pracę hybrydową oraz nie dostosowali przestrzeni biurowej do wymogów pracy…

Wiele przedsiębiorstw jest w trakcie organizacji powrotu do biura. Podczas planowania tego procesu pracodawcy muszą wziąć pod uwagę preferencje pracowników, a tym zależy na utrzymaniu możliwość pracy w modelu hybrydowym. Niestety znacząca część firm nie robi nic, aby uporządkować zasady związane z nowym stylem pracy i dostosowaniem do niego swojej…

Ricoh Europe ogłosiło utworzenie klastra Central & Eastern Europe. W jego skład wchodzą: Ricoh Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Węgry, Czechy i Słowacja. Nowym CEO odpowiedzialnym za zarządzanie tym regionem został Raphaël Zaccardi. Ricoh Polska, Węgry, Czechy i Słowacja będą zarządzane przez Stephena Palmera, który został mianowany…

65% zarządzających europejskimi firmami przyznaje, że nie posiada środków lub nie wie jakie one powinny być, by realnie zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko, który wywiera kierowana przez nich organizacja. Jeden na czterech z badanych nie jest w stanie wdrożyć działań, dzięki którym będą mogli osiągnąć znaczące zmiany w tym obszarze. Aż 60% wskazuje na brak…

Badania Ricoh pokazują wysoki poziom świadomości w zakresie oczekiwań i wymagań z obszaru zrównoważonego rozwoju, jakie stawiają przed korporacjami klienci, partnerzy biznesowi oraz sami pracownicy. 67% osób decyzyjnych w europejskich firmach wierzy również, że firmy mają obowiązek proaktywnego działania na rzecz ustalania i przestrzegania zasad ładu korporacyjnego, przeciwdziałania zmianom…

Nowym Dyrektorem Sprzedaży Pośredniej w Ricoh Polska od 1. września został Piotr Jankowski. To doświadczony manager z ponad 19-letnim stażem w zarządzaniu sprzedażą. „Cieszę się, że Piotr dołącza do mojego zespołu. Jego doświadczenia, umiejętności i pomysły z pewnością pomogą w realizacji naszej strategii” – powiedział Stanisław Pieczara, odpowiedzialny za obszar sprzedaży w Ricoh…