Tag RFID

Pancerne laptopy i tablety DURABOOK w BizTech Konsulting SA

Durabook

BizTech Konsulting SA rozpoczyna sprzedaż laptopów i tabletów znanej marki DURABOOK, wytrzymałych na ekstremalne warunki atmosferyczne: upały, mrozy, skoki temperatury, deszcze, słone mgły, pyły, a także na wstrząsy, upadki i uderzenia, promieniowanie UV. Wyposażenie i konfigurację urządzeń można dostosowywać do potrzeb użytkownika. Komputery DURABOOK mają 3-letnią gwarancję.…

Etykiety RFID i technologia RFID od podstaw

RFID

RFID to akronim pochodzący od angielskich słów Radio-Frequency Identification. Genialna w swej prostocie technologia RFID wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji i śledzenia różnych obiektów. Jej obecność widoczna jest wszędzie. Używa się jej powszechnie do znakowania i identyfikacji towarów, ale znajduje zastosowanie również w wielu innych, nieoczywistych obszarach – RFID…

Koronawirus zmieni handel detaliczny

sklep

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu i to tam uczą się pewnych wzorców – przede wszystkim szybkości zakupów, wygody, ogromnej dostępności asortymentu czy choćby elastyczności związanej z dostawą, zwrotami i płatnościami.  Na tym tle tradycyjne sklepy…

Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego Walentego jako komercję, czy jako okazję do wyrażenia swoich uczuć, są branże, które w tym okresie mogą liczyć na wyraźnie zwiększony ruch i zyski. Handel i usługi (także te internetowe) cechują się sezonowością. Zwiększony…

Strategiczna współpraca BPSC i Zebra Technologies

TTMS, euvic, asbis

BPSC podpisało umowę partnerską z firmą Zebra Technologies. Tym samym jeden z wiodących rodzimych dostawców systemu klasy ERP dołącza do Programu PartnerConnect firmy Zebra. Zebra Technologies oferuje innowacyjne rozwiązania IT oraz współpracę z partnerami, które umożliwiają firmom podniesienie wydajności i uzyskanie przewagi rynkowej. Rozwiązania firmy dedykowane…

Nowe funkcje TEOS Manage

Sony Teos

Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wprowadzenie systemu TEOS Manage 2.1: zmodernizowanego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy, które kompleksowo zapewnia pełniejszą kontrolę nad urządzaniami, systemami signage i treściami. To rozwojowe, skalowalne i łatwe w użyciu rozwiązanie jest flagowym produktem Sony do zarządzania obiektami biurowymi i oświatowymi, od recepcji po sale spotkań.…

Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również straty

Black Friday

Nadchodzące wyprzedaże z okazji Czarnego Piątku, w tym roku przypadającego na 29 listopada, od paru lat zyskują popularność również w Polsce. Wiąże się to ze zwiększonym ruchem zakupowym i napływem klientów skuszonych niższymi cenami. Co to oznacza dla sklepów stacjonarnych? Poza ewidentnymi korzyściami w postaci zwiększonych zysków i możliwości wyprzedania towarów muszą…

Postęp technologii wymusza miniaturyzację baterii

bateria

Postępująca miniaturyzacja wymusza na producentach baterii opracowywanie coraz to mniejszych ogniw. Coraz popularniejsze na rynku stają się baterie pastylkowe, charakteryzujące się znacznie mniejszymi rozmiarami niż popularne paluszki. Znajdują zastosowanie przede wszystkim w urządzeniach inteligentnego domu czy internetu rzeczy, ale mogą także zrewolucjonizować medycynę. Miniaturowe ogniwa można…

Jak modernizować magazyny, by sprostać wyzwaniom?

magazyn, rfid, warehouse

Od kilku lat obserwujemy zmianę preferencji konsumentów w zakresie wielkości sklepów, w których dokonują zakupów oraz ich lokalizacji względem miejsca zamieszkania, jak również rosnącą popularność zakupów przez Internet. Zdarza się, że czynniki te hamują inwestycje u części wielkoformatowych sieci handlowych. Dlaczego? Gwałtowny wzrost zamówień online sprawia, że są one pod ogromną presją…

Uwaga na dane osobowe podczas zakupów w Internecie

sklep

Analiza dostępnych opracowań nt. e-commerce wskazuje, że obecnie 55% Polaków kupuje w Internecie a 19% z nich robi w Sieci zakupy spożywcze. Eksperci ChronPESEL.pl alarmują, że jedną z najpopularniejszych wśród hakerów metod przejmowania kontroli nad danymi osobowymi osób trzecich jest wykorzystywanie fałszywych stron służących do płatności internetowych, które prowadzą do wyłudzenia…