Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Zebra Technologies Corporation opublikowała wyniki 17. edycji Global Shopper Study. Raport, obejmujący opinie konsumentów, pracowników oraz decydentów branży detalicznej, ujawnia kluczowe trendy, wyzwania i przyszłe inwestycje technologiczne w sektorze handlu detalicznego. Szczególną uwagę zwrócono na rosnącą rolę zaawansowanych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, RFID…

Technologia RFID przekłada się na wyższe zyski przedsiębiorstw handlowych. Wykorzystanie fal radiowych do przekazywania danych skraca czas wykonywania zadań, a optymalizacja procesów sprzedażowych podnosi satysfakcję klientów z dokonanych zakupów. Zastąpienie dotychczasowych rozwiązań systemami RFID zmniejsza ilość zasobów potrzebnych do prawidłowej identyfikacji obiektów. Oto 8 korzyści,…

Poprawny przebieg procesów logistycznych zależy w dużej mierze od sprawności wymiany informacji między uczestnikami danej operacji na każdym etapie łańcucha dostaw. Aby ułatwić i przyspieszyć tę komunikację, wykorzystuje się etykiety RFID, w tym m.in. charakterystyczne, żółte etykiety stosowane w branży automotive. Informacje zapisane na takiej etykiecie pozwalają na śledzenie dostawy.…

RFID to forma komunikacji bezprzewodowej. Technologia wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych, przy czym wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że korzysta z niej na co dzień. Stykamy się z nią, gdy płacimy zbliżeniowo w sklepie, wypożyczamy książki w bibliotece, czy otwieramy szafki na basenie lub siłowni. Z czego składa się system RFID i jak…

Technologia zarządzania sklepami była jedynym sektorem handlu detalicznego, w którym odnotowano wzrost finansowania w pierwszym kwartale 2022 roku – wynika z raportu CB Insights. Za tym wzrostem stoi przekonanie wielu firm, że sukcesywnie wdrażane innowacje mogą zapewnić przewagę konkurencyjną w działaniach operacyjnych. Aplikacje mobilne, RFID, kody QR…

Jak każda branża na świecie, także przemysł motoryzacyjny musi radzić sobie z ostrą konkurencją, a oczywistym sposobem uzyskania przewagi są nowe, inteligentne technologie, które pozwalają zwiększyć wydajność i efektywność. Jednym z rozwiązań, które błyskawicznie zdobywa hale produkcyjne i magazynowe złożonego ekosystemu producentów i poddostawców z branży motoryzacyjnej, jest identyfikacja…

RFID to technologia umożliwiająca automatyczną i zdalną identyfikację przedmiotów, za pośrednictwem fal radiowych, która znacznie poprawia sprawność operacyjną sklepów, magazynów oraz wspiera komfort klientów. Etykiety przymocowane do przedmiotów, zwane tagami, wysyłają sygnały radiowe, które są odbierane i interpretowane przez czytnik. Zdalna metoda zbierania informacji znacznie przyspiesza proces inwentaryzacji towarów.…
Pandemia zmieniła strukturę handlu. Tylko w trakcie jednego roku sprzedaż produktów online zwiększyła się o 35 proc. (dane z raportu PwC, 2019 vs 2020 r.), ale w przypadku np. odzieży czy obuwia było to aż 46 proc.! Według Polskich Danych w 2021 roku na zakupy w sieci wydaliśmy ponad 120 mld zł. Pięć lat…
Technologia RFID przekłada się na wyższe zyski przedsiębiorstw handlowych. Wykorzystanie fal radiowych do przekazywania danych skraca czas wykonywania zadań, a optymalizacja procesów sprzedażowych podnosi satysfakcję klientów z dokonanych zakupów. Zastąpienie dotychczasowych rozwiązań systemami RFID zmniejsza ilość zasobów potrzebnych do prawidłowej identyfikacji obiektów. Oto 8 korzyści,…

Drukarka to jedno z najważniejszych urządzeń w każdej firmie – również produkcyjnej. Posiadanie dobrej drukarki uniezależnia nas od konieczności korzystania z usług firm zewnętrznych, a przez to zapewnia wygodę i oszczędności. Co jednak rozumieć pod pojęciem „dobrej drukarki” i dlaczego nie może być nią zwykła, domowa drukarka? Różnice pomiędzy zwykłą drukarką domową, a przemysłową…