Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Dlaczego? O tym mówi Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej. Zastosowanie tego rozwiązania jest szczególnie istotne w obliczu zmieniających się potrzeb konsumentów, którzy coraz częściej wymagają bieżącego wglądu…

Rosnące oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, cen czy możliwości personalizacji produktów to ważne trendy, które odgrywały i nadal będą miały duże znaczenie w kształtowaniu branży retail. To wnioski z badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh. W projekcie wzięło udział 791 przedstawicieli kadry zarządzającej z branży handlowej z 23 europejskich krajów. Obok…

CCC – jeden z liderów europejskiego rynku handlu detalicznego obuwiem i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji. Microsoft będzie zapewniał dostęp do technologii, know-how oraz ekosystemu firm partnerskich – od startupów po dojrzałe firmy i rozwiązań, jakie tworzą, a które mogą stanowić źródło inspiracji i rozwoju dla CCC. W ramach…

Już nie tylko cena czy jakość produktu wpływają na decyzje konsumentów o wyborze sprzedawcy. Badania Capgemini pokazały, że klienci kupujący online chętniej korzystają z oferty firm, które są w stanie udowodnić im, że potrafią zadbać o ich dane. Cyberbezpieczeństwo staje się dziś zatem bardzo ważnym argumentem sprzedażowym, który może zdecydować o powodzeniu firmy…

Czy firmy aby na pewno kojarzą RODO/GDPR z bezpieczeństwem, prywatnością, ochroną czy może raczej z niezrozumiałym, skomplikowanym, biurokratycznym zagrożeniem, które potencjalnie wiąże się z dużymi i bolesnymi karami? Bywa z tym różnie. Pośród wielu aspektów związanych z RODO, warto wspomnieć o zagadnieniu fizycznego dostępu do szaf serwerowych zarówno w profesjonalnych centrach…

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Dlatego integracja sprzedaży tradycyjnej z internetową i kanałem mobilnym jest dziś jednym z największych wyzwań dla branży handlowej. Wielokanałowość i nowe technologie to dla sprzedawców, sieci i centrów handlowych możliwość zaspokojenia rosnących potrzeb klientów – skupionych na wygodzie, ale i coraz bardziej wymagających.…

Pytanie wydawałoby się retoryczne, bo pewnie każdy z Was wybrałby to drugie…. ale ja jednak obserwując rynek (nie tylko IT) mam wrażenie, że w naszym kraju wszyscy liczą na szybkie pieniądze, a nie stawiają na zbudowanie długoterminowej strategii sprzedażowej, ani też wizerunku firmy (a nawet produktu). Dotyczy to zarówno rodzimych biznesów, jak i międzynarodowych korporacji, firm…

W dobie rosnącej konkurencji oraz szybkiego rozwoju technologii klienci oczekują intuicyjnych, użytecznych i spersonalizowanych usług finansowych. Dziś, coraz częściej oferta jest budowana w oparciu o doświadczenia zakupowe i skrojona na miarę ich potrzeb. Eksperci przewidują, że nadchodząca era hiperpersonalizacji stanie się w przyszłości dominującym trendem w komunikacji banków i firm…

Zdaniem Meredith Whalen[1] z firmy analitycznej IDC, która przeprowadziła wywiady w firmach IT, liderzy odpowiedzialni za nowe technologie są „cyfrowo zrozpaczeni”. Mają obawy, że ich organizacje wahają się w kontekście digitalizacji. Jako liderzy w tym zakresie w swoich firmach posiadają odpowiednią wiedzę, kompetencje oraz plan działania, jednak nie czują odpowiedniego wsparcia…

Nowe technologie, w tym rozwiązania digital signage, zmienią sklepy i sposób robienia zakupów o 180 stopni. Kasy i stojący za nimi sprzedawcy czy papierowe etykiety znikną. Zastąpią je samoobsługowe kioski i elektroniczne ceny. Będziemy mogli też zapomnieć o kolejkach do przymierzalni, ponieważ większość ubrań będzie można mierzyć w wirtualnym lustrze. M4B…