Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Jak wynika z nowego badania, straty w towarach kosztują europejskie sklepy ponad 49 mld EUR rocznie. Kwota ta odpowiada 2,05 proc. rocznego obrotu całego sektora handlu detalicznego. Jej wysokość obliczana jest jako suma wartości samych strat w towarach (1,44 proc. obrotu) i wydatków na zabezpieczenia (0,61…

Technologia przenika każdy aspekt naszego życia. Niektóre usługi w całości opierają się na zasobach cyfrowych. Człowiek musi nauczyć się współpracy z maszyną oraz adaptacji do ciągłych i wszechobecnych zmian. Efektywne i odpowiedzialne wykorzystanie technologii wymaga określonych kompetencji i predyspozycji u osób na stanowiskach decyzyjnych, ale również zmian w strukturze społeczeństwa. Analityka pozwala…

Według Deutsche Telekom usługi chmurowe mogą przyspieszyć cyfrową transformację firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tymczasem w Polsce wciąż korzysta z nich raptem średnio co dziesiąta firma, przy czym prym wiodą głównie duże przedsiębiorstwa. Adaptację cloudu na polskim rynku – także wśród małych i średnich przedsiębiorstw –…

Według Deutsche Telekom usługi chmurowe mogą przyspieszyć cyfrową transformację firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tymczasem w Polsce wciąż korzysta z nich raptem średnio co dziesiąta firma, przy czym prym wiodą głównie duże przedsiębiorstwa. Adaptację cloudu na polskim rynku – także wśród małych i średnich przedsiębiorstw –…
Według danych gromadzonych przez M-Lab, partnerski projekt badawczy zarządzany m.in. przez Google oraz New America’s Open Technology Institute, średnia prędkość połączenia z Internetem w skali całego świata wzrosła w minionym roku o niemal jedną czwartą (23%). Analiza dokonana przez FTTH Council Europe i IDATE dowodzi natomiast, że w bardzo podobnym tempie (20%…

Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla sektora bankowości, na które wskazuje przygotowany przez Capgemini Efma World Retail Banking Report (WRBR 2018). Co może pomóc sprostać tym wyzwaniom? Przede wszystkim automatyzacja i sztuczna inteligencja, która pomoże w personalizacji obsługi klienta.…

W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest na wagę złota, przedsiębiorstwa korzystające z innowacyjnych technologii mogą zminimalizować czas wdrożenia nowych pracowników. Jeżeli wykorzystywane rozwiązanie zostanie oparte na dobrze znanym przez personel systemie, będzie ono łatwiejsze…

Niemal 250 przeanalizowanych projektów, 15 start-upów w trakcie akceleracji, pilotaże i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze monitoringu bezpieczeństwa, efektywności energetycznej, inteligentnej infrastruktury miejskiej oraz lokalizacji osób i obiektów, dwie nagrody za wspieranie innowacyjnych firm – to najważniejsze efekty programu Orange Fab w 2018r. Orange Polska 24 stycznia podczas…

Fujitsu wraz z wiodącą europejską siecią hipermarketów testuje system wykorzystujący sztuczną inteligencję do zabezpieczenia systemów kas samoobsługowych. Straty jakie odnotowują retailerzy w systemach typu self-checkout są zazwyczaj dwa razy wyższe niż w wypadku kas obsługiwanych przez ludzi. Nowe rozwiązanie Fujitsu zapewni wygodną samoobsługę z punktu widzenia klienta…

Sharp Electronics CEE ogłosił współpracę z firmą Kontel, doświadczonym dystrybutorem rozwiązań telekomunikacyjnych i audio-video. Dzięki podpisaniu umowy Kontel zyskał status autoryzowanego dystrybutora rozwiązań Visual Solutions Sharp. Na jej podstawie obydwie firmy będą mogły oferować klientom biznesowym zintegrowane i kompleksowe rozwiązania AV (m.in. systemy konferencyjne, wideokonferencyjne,…