Tag Retail

Zapowiada się powrót sklepów tradycyjnych?

Jeśli zapytamy współczesnego konsumenta gdzie robi zakupy, najprawdopodobniej poda kilka nazw sklepów online oraz być może jedną albo dwie galerie handlowe. Tradycyjne sklepy w Wielkiej Brytanii tracą klientów. Na początku roku portal Retail Week podał, że spadek wynosi 1,3%, i jest najszybszy od czerwca 2016 r. Najbardziej gwałtowny…

AB Dystrybutorem roku w kategorii Software

AB S.A., podczas gali rozdania nagród Tech Trade Show Awards 2017, zostało nagrodzone tytułem „Dystrybutor Roku 2017” w kategorii Software. Kapituła konkursu doceniła największego polskiego dystrybutora za osiągnięte sukcesy w dystrybucji oprogramowania, w tym skuteczność strategii rozwijania sprzedaży software w modelu subskrypcyjnym. To już kolejna, ważna…

Silna mobilna stacja robocza od HP

  Podczas Adobe MAX, HP przedstawiło najpotężniejszy komputer z odpinaną klawiaturą1. Został on stworzony po to, aby zadbać o potrzeby w zakresie wydajności i mobilności, tak ważne dla artystów, projektantów i profesjonalistów z dziedziny obrazu cyfrowego, którzy w maksymalnym stopniu wykorzystują możliwości Adobe Creative Cloud oraz innych, podobnych aplikacji. Wydajność HP ZBook…

Tech Trade Show – branża innowacji w tym samym miejscu

26 października w hotelu Golden Tulip w Warszawie odbędzie się event B2B dla branży IT i Telko – TECH TRADE SHOW.  Jego ideą jest stworzenie efektywnej platformy komunikacji między resellerami, retailerami i przedstawicielami kanałów sprzedaży a dostawcami, producentami, dystrybutorami i importerami elektroniki. Zacieśnianie relacji partnerskich i handlowych…

Vobis stawia na omnichannel

Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Stawia na spójność działań online i offline, maksymalizację konwersji w e-sklepie, a także zmianę sposobu zarządzania sklepami partnerskimi. Urodziny to okazja nie tylko do podsumowania dotychczasowych działań, lecz również do przedstawienia dalszych planów rozwoju. Wraz z obchodem…

Action przejmuje cztery spółki zależne

Action

W związku z zatwierdzeniem przez Sędziego – Komisarza Planu Restrukturyzacyjnego Action S.A. w restrukturyzacji, Spółka podała, że Zarząd podjął dzisiaj  decyzję o zamiarze połączenia Action S.A. w restrukturyzacji  ze Spółkami zależnymi: Actina Sp. z o.o., Sferis Sp. z o.o., Reatailworld Sp. z o.o. oraz z Gram.pl Sp. z o.o. Jest to jeden z trzech podstawowych…

Rozmowa z Mariuszem Kuczyńskim – iiyama Polska

wywiad iiyama

BrandsIT rozmawia z Mariuszem Kuczyńskim z firmy iiyama Polska o rynku, perspektywach na przyszłość i możliwościach. BrandsIT: Sprzedaż monitorów z roku na rok maleje, jak zamierzacie poradzić sobie z obecną sytuacją? Mariusz Kuczyński: Skąd informacje, że maleje? Według moich danych rynek monitorów może nie rośnie, ale bynajmniej nie maleje.  Po korekcie rynku w 2010/2011 roku…

„Nie śpieszymy się z IPO” – wywiad z Grzegorzem Nają

Nelro Data

BrandsIT rozmawia z wiceprezesem Nelro Data S.A. o kierunkach rozwoju i czynnikach wyróżniających Spółkę spośród innych firm. BrandsIT: Nelro Data to stosunkowo młoda spółka, a już posiada znaczącą pozycję na rynku dystrybucji. Jaka będzie przyszłość firmy? W jakich kierunkach będziecie się rozwijać? Grzegorz Naja: Firma działa handlowo…

Axis wprowadza kompleksowe rozwiązania do optymalizacji funkcjonowania sklepów

Axis Communications wprowadził zaawansowane rozwiązania analityczne do swojego portfolio poprzez pełną integrację kamer i głośników sieciowych, a także urządzeń do kontroli dostępu z aplikacjami firmy Cognimatics. Te w pełni kompleksowe rozwiązania umożliwiają zoptymalizowanie pracy sklepów oraz zminimalizowanie strat ponoszonych w sektorze handlowym dzięki dostarczeniu klientom wiedzy niezbędnej do zwiększenia efektywności funkcjonowania…