Tag Retail

Nowy startup pod skrzydłami Kogifi

IamBot jest jednym z najgłośniejszych polskich startupów, który zdążył już zawitać do Doliny Krzemowej, oraz jednym z 50 najlepszych startupów w branży sprzedaży detalicznej według magazynu Insider Trends. Kogifi Consulting Group, znana w Polsce między innymi z projektu pierwszego polskiego asystenta głosowego, ogłosiła właśnie, iż nabyła pakiet inwestorski w projekcie…

Najnowsze modele stacji roboczych z rodziny HP Z2

Firma HP Inc. przedstawiła najnowszą generację podstawowych, a jednocześnie najmocniejszych w swojej klasie stacji roboczych1, przeznaczonych np. dla projektantów, architektów czy pracowników biurowych. Nowa linia HP Z oferuje wysoką wydajność w przystępnej cenie oraz certyfikowaną zgodność z popularnym oprogramowaniem, z zachowaniem pełnej mocy graficznej, możliwości rozbudowy, komfortu użytkowania i bezpieczeństwa.…

Firma z Poznania ma w planach zmienić handel stacjonarny

dawid-urban-wraz-z-surge-cloud

Ilość produktów na półce, sposób ustawienia towaru, ciągła informacja o sprzedaży i zainteresowaniu danym produktem, czy kategorią. To przykłady danych jakie bada handlometria (retailmetry, z ang.) – nowe podejście w zarządzaniu sprzedażą w sklepach, niezależnie od ich formatu. Twórcą idei jest startup z Poznania, Surge Cloud. Ich cel to – rewolucja…

Czy roboty pomogą uwolnić potencjał pracowników?

Roboty i postępująca automatyzacja w wielu branżach coraz skuteczniej zastępują ludzi, wzbudzając strach przed utrata pracy. Mirosław Bartecki, chief architect z Capgemini, uważa jednak, że to czarny scenariusz i roboty nie zagrażają ludziom. Nie są bowiem autonomiczne – trzeba je zaprogramować. I muszą to zrobić ludzie – specjaliści IT. Szacuje się tymczasem, że ekspertów…

Polski Partner Roku 2018 Microsoft

Microsoft

Microsoft ogłosił zwycięzców i finalistów, którzy otrzymali nagrody Partnera Roku 2018. Polska firma Synerise zdobyła nagrodę “Partner Roku 2018 Microsoft w Polsce” oraz została jednym z trzech finalistów w kategorii Parter Roku Rynku Detalicznego. Nagrody zostaną wręczone podczas konferencji Microsoft Inspire w dniach 15-19 lipca 2018 r. w Las Vegas. Nagrody…

W walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

sklep

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych. Raport „Retail 360 / Connected Stores. Transforming store fleet through technology”, przygotowany przez Deloitte…

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w ochronie zdrowia budzi mniej obaw niż w innych branżach

Firma SAS przeprowadziła badanie dotyczące różnych podejść do sztucznej inteligencji. Respondenci najbardziej entuzjastycznie wypowiadali się na temat wykorzystania AI w ochronie zdrowia. Więcej obaw wiązało się z implementacją tej technologii w bankowości czy handlu detalicznym. Największy dyskomfort, w związku z rozwojem sztucznej inteligencji, budzi brak interakcji międzyludzkich. Podczas badania…

Czy warto zainwestować w IoT?

Wprowadzenie w przedsiębiorstwie technologii IoT (ang. Internet of Things) nie zawsze musi wiązać się z dużą inwestycją. Za to, w połączeniu z analizą danych, pozwala wygenerować olbrzymie zyski, ograniczyć straty i wprowadzić biznes na wyższy poziom. Internet rzeczy to często przełom w rozwoju firmy. Oto przykłady rozwiązań, które już dowiodły…

Sukces w handlu detalicznym? – Połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną

kup teraz

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z najnowszej edycji corocznego raportu „Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce”, przygotowanego przez firmę…

Nowe urządzenia Zebra dla detalistów

Nowe urządzenia Zebra

Firma Zebra  wprowadza nowe rozwiązania dla branży handlu detalicznego. Urządzenia mają zapewnić sprzedawcom detalicznym większą konkurencyjność, przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta oraz usprawnić działalność placówek handlowych. Firma po raz pierwszy przedstawiła nowe rozwiązania podczas tegorocznych targów National Retail Federation (NRF) Annual Convention…