Tag OEX

OEX stawia na rozwój – Paweł Czarnowski nowym dyrektorem inwestycyjnym

Paweł Czarnowski, OEX

Od lutego 2025 roku do zespołu OEX dołączył Paweł Czarnowski, obejmując stanowisko dyrektora inwestycyjnego. Jego zadaniem będzie wsparcie zarządu w zakresie inicjatyw strategicznych oraz budowania planu kreowania wartości. Szczególny nacisk zostanie położony na współpracę ze spółkami OEX Voice Contact Center oraz Fulfilio, które należą do najszybciej rosnących podmiotów…

Divante: Trendy e-commerce na 2021 rok

e-commerce, sklep, sprzedaż, kup teraz, MŚP

Po raz kolejny „eCommerce Trends Report 2021” przygotowany przez Divante z Grupy OEX prezentuje opinie ekspertów na temat 12 najważniejszych trendów w handlu internetowym. Według raportu największe znaczenie w 2021 roku będą miały Social commerce (handel społecznościowy), Marketplaces (internetowe platformy handlowa), A.I. (sztuczna inteligencja) oraz Security (bezpieczeństwo).…

Europhone z Grupy OEX największym agentem T-Mobile

T-mobile

Spółka Europhone z Grupy OEX w dniu 30 listopada 2020 r. sfinalizowała przejęcie w formie zorganizowanej części przedsiębiorstwa 27 salonów sprzedaży T-Mobile od spółki Mobile Mix za kwotę 4,5 mln zł. Po przejęciu, Europhone będzie zarządzał łącznie 117 salonami. To obecnie największa sieć wśród partnerów T-Mobile. Skoncentrujemy się…

Magdalena Jablońska prezesem Zarządu OEX24.com, z Grupy OEX

Magdalena Jablonska OEX

Magdalena Jabłońska posiada ponad 20 letnie doświadczenie i szerokie kompetencje w branży internetowej. Uczestniczyła  we wszystkich etapach transformacji cyfrowej w Polsce, w tym rozwoju rynku e-commerce. Od 18 lat pełniła funkcje menedżerskie; m.in. Advertising Revenue Director  w dziale e-commerce Allegro, członka zarządu i dyrektora sprzedaży specjalnej w Media Impact Polska…

CD PROJEKT RED STORE współpracuje z OEX E-Business

cd projekt, paczka, oex

OEX E-Business podpisał umowę o współpracy ze spółką z Grupy CD PROJEKT. Współpraca dotyczy kompleksowej obsługi sklepu internetowego klienta oraz rozwoju sprzedaży poza granicami Polski. OEX E-Business jest obecnie jedynym wykonawcą usług fulfillment dla eCommerce na zlecenie CD PROJEKT RED STORE sp. z o. o. Umowa obejmuje obsługę…

Brexit może wpłynąć na rozwój branży outsourcingu w Polsce

brexit

Ze względu na planowane wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej światowe firmy BPO wykorzystują swoje polskie spółki do pozyskiwania nowych klientów, w związku z czym do Polski trafia coraz więcej biznesu. Zyskuje na tym branża outsourcingowa. Polska jest krajem, w którym dynamicznie rozwijają się centra usług realizujące zaawansowane procesy biznesowe…

5 wskazówek: Jak wybrać odpowiedni system workflow?

Elektroniczny obieg dokumentów znajduje zastosowanie w wielu różnych obszarach działania firmy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze rozwiązania, aby optymalnie wykorzystać jego funkcjonalności? Na to pytanie odpowiada Adam Kubat, head of IT systems ArchiDoc, Grupa OEX. Dopasowanie do potrzeb Na rynku jest dostępnych bardzo wiele systemów elektronicznego…

Wysyłka w sklepie internetowym – jak wybrać najlepsze rozwiązania?

kurier

Zakupy online to coraz popularniejsza metoda nabywania towarów, która w naszym kraju wciąż dynamicznie się rozwija. Nic więc dziwnego, że wielu przedsiębiorców zastanawia się nad wprowadzeniem sprzedaży przez internet. Bardzo ważnym elementem otwierania sklepu internetowego jest wybór strategii dotyczących magazynowania oraz wysyłania towarów. To właśnie od szybkiej wysyłki zależy bowiem…

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu informacji. W dobie rosnącej konkurencji i coraz większej świadomości konsumentów inwestowanie w rozwiązania usprawniające proces obsługi klienta w firmach…

Automatyzacja w parze z know how

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyka procesów to dziś najgorętsze trendy rynkowe. Czy tego typu rozwiązania zawsze przynoszą oczekiwane korzyści biznesowe? Klucz do sukcesu to odpowiednia synergia technologii i kompetencji pracowników. Według badań McKinsey & Company[1] aż 49 proc. czynności realizowanych przez polskie firmy może zostać zautomatyzowanych. Największy potencjał…