Tag Mastercard

Mastercard uruchamia program Fintech Express

startup

Mastercard uruchomił w Europie, w tym w Polsce, nowy program Fintech Express, który pomoże startupom z branży fintech skutecznie wejść na rynek i dynamicznie się rozwijać. Uczestnicy programu będą mogli efektywniej tworzyć innowacyjne rozwiązania napędzające cyfrową gospodarkę oraz skutecznie korzystać z wiedzy, doświadczenia, technologii i sieci kontaktów Mastercard. Program Fintech…

Popularność cyfrowych usług wzrosła o połowę w czasie pandemii

google, komputer

W ostatnich tygodniach internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W najnowszym badaniu na zlecenie Mastercard[1] 2/3 z nich deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo,…

Bank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN

Kup teraz

Bank Pocztowy podwyższył limit płatności  dla transakcji zbliżeniowych kartą Mastercard bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych. Pierwotnie limit płatności bez PIN miał zostać podniesiony w polskim sektorze bankowym pod koniec 2020 roku. W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa Komisja Nadzoru Finansowego zaapelowała o przyśpieszenie prac.…

MF: w najbliższych dniach limit dla płatności zbliżeniowych bez PIN będzie podniesiony

karta, e-płatności

W najbliższych dniach limit dla płatności zbliżeniowych bez PIN zostanie podniesiony – zapowiada na Twitterze Ministerstwo Finansów. Visa i Mastercard podniosą limit do 100 zł – dodaje. „W ubiegłym tygodniu minister Tadeusz Kościński zwrócił się z prośbą do organizacji kartowych o podniesienie płatności bezstykowych do 100 zł bez PIN. W najbliższych dniach…

Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego Walentego jako komercję, czy jako okazję do wyrażenia swoich uczuć, są branże, które w tym okresie mogą liczyć na wyraźnie zwiększony ruch i zyski. Handel i usługi (także te internetowe) cechują się sezonowością. Zwiększony…

The Heart i Mastercard uruchomili spółkę Digital Gateways

W ramach strategicznej współpracy, The Heart i Mastercard uruchomili spółkę Digital Gateways oferującą cyfrowy onboarding klientów. Platforma udostępnia gotowe rozwiązanie m.in. dla instytucji finansowych, które mogą pozyskać klienta bez konieczności fizycznej wizyty w oddziale. Wykorzystuje technologię dostarczaną przez Autenti oraz Identt. Digital Gateways to jedno z niewielu dostępnych na polskim…

Mastercard uruchamia testy pilotażowe usługi tożsamości cyfrowej

praca, freelancer, pracy

Mastercard rozpoczął testy nowej usługi cyfrowej, która umożliwia natychmiastową weryfikację tożsamości danej osoby w bezpieczny sposób, zarówno w świecie cyfrowym, jak i rzeczywistym. Pilotażowy program został uruchomiony w Australii. Obejmuje on dwa osobne projekty, prowadzone we współpracy z dwoma partnerami: Pocztą Australijską oraz Uniwersytetem Deakin. Nasze coraz bardziej cyfrowe…

Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu

pociąg, train, powrót, ceny

Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu z okazji świąt oraz związanych z nimi wydatków. Przeciętny…

Zamiast asa, chip w rękawie

pln

W miarę spadku wartości tradycyjnych czynników wyróżniających usługi płatności, takich jak szybkość przetwarzania transakcji i dostępność, na wartości zyskuje użytkowość. Rozwiązania muszą sprostać konsumentom i ich oczekiwaniom, dlatego branża płatnicza coraz częściej czerpie z innowacji dostarczanych przez fintechy. Współpraca jest swoistą symbiozą, ponieważ startupy potrzebują skali…

Polska piątym krajem w Europie pod względem liczby transakcji za pomocą wearables

W Europie systematycznie rośnie liczba osób, które płacą za zakupy za pomocą urządzeń „ubieralnych” (ang. wearables), takich jak inteligentne zegarki czy opaski fitness. Ta stosunkowo nowa forma płatności szybko staje się elementem naszego codziennego życia, a w ciągu ostatniego roku liczba takich transakcji wzrosła w Europie ośmiokrotnie. Trend…