Tag MarTech

AI nie wystarczy. Marketing odkrywa grawitację danych

sztuczna inteligencja, wdrożenie, ai, branża IT

Nowy raport Snowflake „Modern Marketing Data Stack” podkreśla, że trzy siły — autonomiczni agenci AI, „grawitacja danych” oraz rosnące wymagania w zakresie prywatności — stają się kluczowymi determinantami kształtującymi przyszłość technologii marketingowych. Analiza obejmuje dane z 11 100 klientów Snowflake w okresie od lutego 2024 do stycznia 2025. Gdzie…

MarTech rośnie szybciej niż budżety. Czy AI zmieni priorytety marketerów B2B?

CMO, marketing

Globalny rynek technologii marketingowych rozwija się szybciej, niż większość zespołów marketingowych jest w stanie go przyswoić. Prognoza Forrester wskazuje, że do 2027 roku wydatki na oprogramowanie MarTech przekroczą 215 miliardów dolarów, co oznacza roczną stopę wzrostu na poziomie ponad 13 procent. W tle tej ekspansji trwa jednak rewolucja generatywnej…