Tag LLM

Salesforce wprowadza przełomowy benchmark LLM dla systemów CRM

Salesforce

Salesforce ogłosił wprowadzenie pierwszego na świecie benchmarku LLM (Large Language Models), który ma pomóc firmom w ocenie licznych modeli językowych do wykorzystania w systemach zarządzania relacjami z klientami (CRM). Nowy benchmark stanowi kompleksowe ramy oceny, które mierzą wydajność LLM w odniesieniu do czterech kluczowych miar: dokładności, kosztów, szybkości oraz zaufania…

Jak wykryć błędy w LLM’ie? OpenAI ma na to sposób

Sztuczna inteligencja. robot, praca, AI

OpenAI wprowadza innowacyjny model językowy, który obiecuje rewolucjonizować sposób, w jaki ludzcy trenerzy AI identyfikują i korygują błędy. Nowy model, nazwany CriticGPT, oparty na technologii GPT-4, ma za zadanie wspierać procesy szkolenia modeli językowych, takich jak popularny ChatGPT, w wykrywaniu nietrafnych odpowiedzi. Modele językowe, takie jak GPT-4,…

Rewolucja AI ma twarz LLM-ów

mózg, sztuczna inteligencja

„Rozpoczęła się następna rewolucja… Przedsiębiorstwa i kraje łączą się z firmą NVIDIA, aby zmienić warte biliony dolarów tradycyjne centra danych w nowoczesne serwerownie, budując nowy typ centrów danych – fabryki sztucznej inteligencji – aby wytwarzać nowy towar – sztuczną inteligencję” – napisał w informacji…

Snowflake pokazał Arctic – nowy model LLM klasy korporacyjnej

Sztuczna inteligencja, AI ACT

Firma Snowflake ogłosiła uruchomienie Snowflake Arctic, zaawansowanego dużego modelu językowego (LLM), który ma na celu zrewolucjonizować podejście do sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach. Arctic, charakteryzujący się unikalną architekturą Mixture-of-Experts (MoE), ma zapewniać inteligencję i wydajność na szeroką skalę, będąc przy tym najbardziej otwartym modelem klasy korporacyjnej dostępnym na rynku. Snowflake…

Jak wdrożyć LLM w firmie? O tym musisz pamiętać

Sztuczna inteligencja, człowiek, nvidia, llm, AI

W erze cyfrowej, generatywna sztuczna inteligencja (AI) przekształca zarówno życie codzienne, jak i operacyjne krajobrazy biznesowe. Dzięki rozwojowi i ekspansji dużych modeli językowych (LLM), firmy i konsumentów otacza fala innowacji, która zmienia zasady gry. LLM, napędzające narzędzia takie jak chatboty i generatywne systemy AI, otwierają przed organizacjami…