Tag Komunikacja

Systemy mobilne w biznesie – postaw na optymalizację pracy!

Współczesna firma coraz częściej korzysta z urządzeń mobilnych. Aby uzyskać jak największe korzyści, warto wdrożyć odpowiednie systemy mobilne. Z urządzeń takich jak smartfony czy tablety korzystamy aktualnie na co dzień. Dodatkowo, w firmach stosuje się innych typów urządzenia mobilne, na przykład kolektory danych klasy PDA. Urządzenia tego…

OVH świętuje dwudzieste urodziny, przyspiesza rozwój chmury i zmienia nazwę na OVHcloud

W czwartek, 10 października br., startuje 7. edycja OVHcloud Summit. W rokrocznej konferencji w Paryżu wezmą udział wszyscy uczestnicy współtworzący ekosystem OVHcloud. Blisko 10 tys. osób  zgromadzonych w Paris Expo lub śledzących transmisję live z wydarzenia, wysłucha przemówienia otwierającego Summit wygłoszonego przez prezesa i założyciela OVHcloud Octave’a…

Nowy model pracy centrum usług biznesowych Aon

Transformacja przedsiębiorstw oparta o innowacje dotyczy nie tylko wdrażania zaawansowanych technologii na poziomie zarządzania biznesem. To także zmiana stylu pracy i komunikowania się zespołów, które nierzadko pracują w różnych biurach rozproszonych często na całym świecie. Nowoczesna komunikacja to jednak nie tylko możliwość dołączenia do spotkania z dowolnego miejsca i urządzenia, ale także bezpieczny dostęp do zasobów…

Rozwój technologiczny w branży gastronomicznej

Rozwój technologiczny to kwestia, która dotyczy wszystkich gałęzi gospodarki. Oczywiście w przypadku niektórych z nich może się wydawać, że skutki wprowadzania najnowszych technologii są o wiele bardziej widoczne. Zdecydowanie tak jest. Nowe technologie w informatyce, czy telekomunikacji, to coś, co znacznie zmienia sposób korzystania z usług. Jednak i w innych dziedzinach rozwój technologiczny jest powodem…

Jak Cię widzą, tak Cię piszą

konferencja, prelekcja, wystąpienie

W ostatnich miesiącach miałem przyjemność uczestniczyć w kilku konferencjach i seminariach. Bardzo dobrze zorganizowane wydarzenia, ciekawe tematy, fachowi i merytoryczni prowadzący. W wielu przypadkach byłem zadziwiony ilością danych, szczegółów technicznych i animacji, które prezentujący byli w stanie przekazać w jednym, półgodzinnym slocie. Chociaż, jak się teraz nad tym zastanawiam,…

Kaspersky wprowadza na rynek flagowe rozwiązania z linii 2020

Kaspersky

Walka między producentami z branży bezpieczeństwa a cyberprzestępcami to niekończący się wyścig – tuż po tym, jak pojawią się nowe wersje rozwiązań zabezpieczających, atakujący wymyślają nowe techniki ataków, które następnie muszą zostać rozpracowane przez badaczy w celu zapewnienia użytkownikom należytej ochrony. Dlatego dobre rozwiązania bezpieczeństwa muszą…

Centrala telefoniczna voip – jakie daje korzyści?

VOIP to skrót od „Voice Over Internet Protocol”. Oznacza to, że centrala telefoniczna voip umożliwia wykonywanie połączeń głosowych, przy użyciu szerokopasmowego połączenia internetowego. Nie wymaga więc ona analogowej linii telefonicznej. Jednak czy warto wdrożyć ją w swojej firmie i jakie płyną z tego korzyści? W dzisiejszym wpisie odpowiemy na te pytania. Jak działa…

2/3 liderów IT przyznało, że padło ofiarą cyberataku

Węgry

74 proc. firm doświadczyło naruszenia ochrony danych w wyniku niewłaściwie zabezpieczonych urządzeń mobilnych. Liczba jest o tyle niepokojąca, że pomimo odgórnego zakazu nadal ok. 30 proc. dyrektorów i osób zarządzających oraz ok. 55 proc. pracowników średniego i niższego szczebla używa służbowych telefonów do celów prywatnych. Zakaz używania…

Optymalizacja procesów – najczęściej popełniane błędy

biznes

Dobrze zdefiniowane i odpowiednio zarządzane procesy biznesowe w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu mogą stanowić istotną przewagę konkurencyjną firmy. Na co należy zwrócić uwagę podczas pracy nad strategią optymalizacji procesów, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia błędów? Brak priorytetyzacji procesów Aby dobrze przygotować organizację do wdrożenia zmian należy przeprowadzić…