Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Dzięki Creator Studio na Facebooku możliwe jest już planowanie postów na Instagramie. Na tę funkcję od dawna czekali wszyscy marketerzy specjalizujący się w tematyce social mediów. Dowiedz się, w jaki sposób zaplanować instagramowe treści, korzystając z nowego narzędzia. Creator Studio – jak z niego skorzystać? Planowanie postów na Instagramie jest…

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę – to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet. Być może wkrótce będzie można robić zakupy również z poziomu aplikacji TikTok, która cieszy się uznaniem młodzieży na całym świecie. W drugim kwartale bieżącego roku…

Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu…
Instagram wysyła wiadomości e-mail do użytkowników, ale nie wszystkie wiadomości e-mail rzekomo pochodzące z Instagrama są autentyczne. Wyłudzanie informacji jest wciąż popularnym sposobem uzyskiwania dostępu do kont sieci społecznościowych, a Instagram jest głównym celem. Firma wydała teraz narzędzie, które pozwala użytkownikom szybko identyfikować oszustwa typu phishing. Fałszywe…

Nie ma wątpliwości, że obecnie Instagram jest najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie, z którym konkurować może jedynie Facebook. Ogromny fenomen serwisu służącego z założenia do wymiany zdjęć, filmików i zaprezentowania swojej twórczości (chociażby fotograficznej), został szybko wykorzystany przez marketingowych i sponsorów. Dzisiaj ponad połowa influencerów z całego świata działa na tym portalu, a napędzają…

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i przedstawiciele administracji publicznej pracują nad narzędziami, które pozwolą skutecznie zidentyfikować treści o charakterze…

Mimo że Facebook nie wydał jeszcze własnej kryptowaluty, o Librze jest już głośno. Oczekiwania są ogromne, a do biznesu dołączyło już wiele renomowanych firm, jak Uber, Vodafone czy MasterCard. Docelowo do 2020 roku Stowarzyszenie Libra ma już liczyć 100 firm. Sami użytkownicy również czekają. Libra może być przełomem w świecie…

Internet i social media to nieodłączny element życia młodych Polaków reprezentujących generację „Connected”, czyli pokolenie osób stale „podłączonych” do Internetu i na co dzień wykorzystujących social media do kontaktu nie tylko w sprawach prywatnych, ale i zawodowych. Co ciekawe, pojęcie to nie ma charakteru demograficznego. Pokoleniem „C” określa się osoby wychowane w erze cyfrowej, a więc przyjmuje się, że należą…

Jeżeli masz swoją firmę, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest jej stałe promowanie na różnego rodzaju eventach firmowych, targach oraz w social mediach. W dzisiejszych czasach, bez odpowiedniej strategii marketingowej, rzadko który biznes jest w stanie przetrwać. Klient musi najpierw z łatwością dostrzec produkt, aby potem…

Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Według najnowszych badań nie jesteśmy jednak tak bardzo od tego uzależnieni jak nam się wydaje. Polacy są poniżej średniej unijnej. W zeszłym roku 56 proc. mieszkańców Unii Europejskiej w wieku od 16 do 74 lat regularnie korzystało ze społecznościówek. Nie jest to wynik…