Tag Instagram

Planowanie postów Instagram

Dzięki Creator Studio na Facebooku możliwe jest już planowanie postów na Instagramie. Na tę funkcję od dawna czekali wszyscy marketerzy specjalizujący się w tematyce social mediów. Dowiedz się, w jaki sposób zaplanować instagramowe treści, korzystając z nowego narzędzia. Creator Studio – jak z niego skorzystać? Planowanie postów na Instagramie jest…

TikTok testuje nową opcję

TikTok

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę – to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet. Być może wkrótce będzie można robić zakupy również z poziomu aplikacji TikTok, która cieszy się uznaniem młodzieży na całym świecie. W drugim kwartale bieżącego roku…

Robot sprawdzi influencera

Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu…

Instagram znalazł metodę na phishing

instagram

Instagram wysyła wiadomości e-mail do użytkowników, ale nie wszystkie wiadomości e-mail rzekomo pochodzące z Instagrama są autentyczne. Wyłudzanie informacji jest wciąż popularnym sposobem uzyskiwania dostępu do kont sieci społecznościowych, a Instagram jest głównym celem. Firma wydała teraz narzędzie, które pozwala użytkownikom szybko identyfikować oszustwa typu phishing. Fałszywe…

Social media na skróty – jak dziś wygląda Influencer Marketing

Nie ma wątpliwości, że obecnie Instagram jest najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie, z którym konkurować może jedynie Facebook. Ogromny fenomen serwisu służącego z założenia do wymiany zdjęć, filmików i zaprezentowania swojej twórczości (chociażby fotograficznej), został szybko wykorzystany przez marketingowych i sponsorów. Dzisiaj ponad połowa influencerów z całego świata działa na tym portalu, a napędzają…

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie

ai

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i przedstawiciele administracji publicznej pracują nad narzędziami, które pozwolą skutecznie zidentyfikować treści o charakterze…

Pokolenie „Connected” w pracy – jak o nie zawalczyć?

praca

Internet i social media to nieodłączny element życia młodych Polaków reprezentujących generację „Connected”, czyli pokolenie osób stale „podłączonych” do Internetu i na co dzień wykorzystujących social media do kontaktu nie tylko w sprawach prywatnych, ale i zawodowych. Co ciekawe, pojęcie to nie ma charakteru demograficznego. Pokoleniem „C” określa się osoby wychowane w erze cyfrowej, a więc przyjmuje się, że należą…

Co Twoja firma zyskuje kupując gadżety reklamowe?

reklama

Jeżeli masz swoją firmę, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest jej stałe promowanie na różnego rodzaju eventach firmowych, targach oraz w social mediach. W dzisiejszych czasach, bez odpowiedniej strategii marketingowej, rzadko który biznes jest w stanie przetrwać. Klient musi najpierw z łatwością dostrzec produkt, aby potem…

Europa zalana mediami społecznościowymi

social media, dsa

Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Według najnowszych badań nie jesteśmy jednak tak bardzo od tego uzależnieni jak nam się wydaje. Polacy są poniżej średniej unijnej. W zeszłym roku 56 proc. mieszkańców Unii Europejskiej w wieku od 16 do 74 lat regularnie korzystało ze społecznościówek. Nie jest to wynik…