Tag InPost

Paczkomat® dla firm – jak uprościć logistykę i zyskać czas

Dlaczego warto zintegrować Paczkomat® z firmową logistyką? Klienci oczekują wygody i elastyczności możliwość odbioru przesyłki, w dogodnym czasie i miejscu. Brak opcji dostawy przez Paczkomat® może prowadzić do porzucania koszyków. Firmy, które udostępniają ten sposób wysyłki, nie tylko odpowiadają na prawdziwe potrzeby kupujących, ale także zwiększają konwersję i poprawiają swój wizerunek…

InPost przewiduje spowolnienie rynku e-commerce w Polsce

E-commerce, sklep internetowy

Choć InPost notuje dynamiczne wzrosty na kluczowych rynkach, spowolnienie całego sektora e-commerce w Polsce jest coraz bardziej widoczne. Firma prognozuje, że w 2025 roku wolumen sprzedaży online w kraju wzrośnie zaledwie o około 5% – to znaczące wyhamowanie po latach dwucyfrowych wzrostów. W I kwartale 2025 roku rynek urósł jeszcze…

InPost rozszerza zasięg w Europie. Nowe partnerstwo z Vinted

Inpost

InPost zawarł wieloletnią umowę z litewską platformą sprzedaży odzieży używanej Vinted, obejmującą obsługę dostaw w ośmiu krajach europejskich do końca 2027 roku. Partnerstwo to obejmuje Polskę, Wielką Brytanię, Francję, Belgię, Holandię, Włochy, Portugalię i Hiszpanię. W ramach tej współpracy, InPost wykorzysta swoją rozbudowaną sieć ponad 82 000…

Fulfillment dla e-commerce: jak usprawnić logistykę sklepu internetowego?

E-commerce, logistyka

Usprawnienie logistyki sklepu internetowego jest kluczowe dla jego sukcesu. Fulfillment e-commerce, czyli kompleksowa obsługa logistyczna, może przyczynić się do zwiększenia efektywności oraz satysfakcji klientów. W niniejszym artykule przedstawimy, jak usprawnić logistykę sklepu internetowego, uwzględniając kluczowe aspekty fulfillment e-commerce. Wybór odpowiedniego modelu fulfillment Wybór…

InPost pod swoją marką w Hiszpanii i Portugalii

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – przeprowadza rebranding marki Mondial Relay wprowadzając swoją markę InPost na rynek hiszpański i portugalski oraz  komunikuje nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i w krajach Beneluxu. Zmiana jest kontynuacją realizowanej przez spółkę strategii udostępniania nowoczesnych…

InPost z nową siedzibą w Krakowie

InPost, lider rynku nowoczesnych usług logistycznych w Polsce przenosi siedzibę główną do krakowskiego kompleksu Ocean Office Park. Firma wynajęła 8300 mkw. powierzchni w budynku B, realizowanym w tej inwestycji. W procesie poszukiwania lokalizacji i negocjacji warunków najmu spółce doradzała firma Walter Herz. Międzynarodowy operator, notowany na giełdzie EURONEXT…

Packeta i InPost nawiązują współpracę

packeta

Packeta dzięki nawiązaniu współpracy z InPostem rozszerza swoją działalność o obsługę klientów indywidualnych. Będą oni mogli odbierać i zwracać przesyłki z zagranicznych e-sklepów w Paczkomatach InPost (16 tys. maszyn). Współpraca Packety z InPostem to kolejny krok w rozwoju firmy na polskim rynku. Packeta jest dziś obecna w 34 krajach, w 2020…

IdoSell i InPost ogłaszają kolejną współpracę

Dwóch liderów polskiego e-commerce ponownie ogłasza współpracę. Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż. Polska platforma sklepowa IdoSell jest w tym momencie najbardziej efektywnym…

Black Friday – prawo do zwrotu obowiązuje także podczas promocji

Szacuje się, że w Polsce odesłany zostaje co dziesiąty produkt zakupiony online. Globalnie aż 67% kupujących w Internecie sprawdza warunki zwrotu przed dokonaniem transakcji. Nadchodzący okres wyprzedaży związanych z Black Friday oznacza wzmożone zakupy w sieci. Również wtedy klienci będą korzystać z prawa do zwrotu niezależnie od obowiązujących promocji, a to stanowi wyzwanie…