Tag Huawei

Huawei chce przyśpieszyć rozwój samochodów autonomicznych

HUAWEI

Na konferencji HUAWEI CONNECT 2018 firma Huawei przedstawiła Mobile Data Center. MDC 600 to zintegrowane rozwiązanie sprzętowo-programowe, obejmujące procesory, platformę, system operacyjny i szkielet programistyczny, które będzie wspierać pojazdy autonomiczne. Razem z klientami z branży motoryzacyjnej Huawei chce urzeczywistnić wizję powszechności tego typu samochodów…

Testy 5G w Polsce po raz pierwszy w warunkach miejskich

5G

Orange Polska i Huawei uruchomili w Gliwicach stację obsługującą technologię 5G. To pierwsze testy w Polsce, prowadzone poza laboratoriami. W ten sposób Orange rozpoczyna kolejny etap przygotowań do budowy sieci 5G, zapowiadanych w ogłoszonej wiosną tego roku strategii. Testy prowadzone poza laboratorium pozwoliły ocenić wpływ gęstej zabudowy…

Nelro Data uruchomiła sklep z asortymentem sieciowym

Nelro Data

Nelro Data uruchomiła właśnie dedykowany asortymentowi komponentów do budowy nowoczesnej i wydajnej infrastruktury teleinformatycznej internetowy sklep, skierowany przede wszystkim do rynku ISP. Nowy sklep dystrybutora www.ndnet.pl ma w ofercie kompleksowe portfolio sieciowych rozwiązań. Produkty wiodących dostawców dostępne są od ręki, zatem na bazie tych rozwiązań operator czy integrator rynku sprawnie wdroży…

Nowa oferta Orange dla klientów – smartfon bez abonamentu

smartfon

Orange jako pierwszy operator zaoferował swoim klientom telefony bez abonamentu, w ratach 0% (RRSO 0%). Z oferty mogą skorzystać klienci Orange, którzy mają podpisaną umowę na usługi mobilne. Smartfon można kupić w dowolnym momencie trwania umowy. Do wyboru jest ponad 70 urządzeń w bardzo konkurencyjnych cenach. Od wczoraj klienci…

Rozstrzygnięty Plebiscyt CRN Polska

Jeden z najważniejszych plebiscytów dla resellerów, VAR-ów i integratorów IT rozstrzygnięty. Redakcja magazynu CRN Polska ogłosiła finalistów i laureatów XIX Plebiscytu CRN. W tegorocznej odsłonie Plebiscytu CRN, o tym kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach, zdecydowało ponad pięć tysięcy głosów oddanych przez resellerów i integratorów. Finalistów i laureatów poznaliśmy podczas  Gali,…

Huawei staje się liderem sprzedaży w Polsce

Huawei

Kończy się maj, zaczyna czerwiec, a koncern Gfk zajmujący się badaniem rynku ujawnia dane sprzedażowe za kwiecień. Co w nich takiego niezwykłego? Huawei prześcignął dotychczasowego lidera, czyli Samsunga i objął prowadzenie w naszym kraju. Niedawne premiery nowych smartfonów przyniosły skutki, a taktyka wydawania równocześnie kilku telefonów w jednakowym…

Wiosenne spotkania S4E – Jak nie ulec cyfrowemu szaleństwu?

Na Wiosennych spotkaniach S4E uczestnicy mogli wysłuchać prelekcji specjalistów z branży, a także wziąć czynny udział w debacie prowadzonej przez Piotra Puczyńskiego. Jednym z prelengentów był prof. dr hab. Piotr Płoszajski Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, którego tematem prezentacji było pytanie: Jeśli transformacja cyfrowa jest odpowiedzią,…

ABC Data podwaja zysk netto

finance

W 2017 roku ABC Data zwiększyła EBITDA o 48% i podwoiła zysk netto w porównaniu z 2016 rokiem.  Spółka wskazuje, że było to możliwe dzięki skutecznej realizacji strategii rozwoju ABC Data, koncentracji na wysokomarżowej dystrybucji, dalszym rozwoju kanału e-commerce, oraz dystrybucji z wartością dodaną. ABC Data osiągnęła marżę ze sprzedaży na poziomie…

Rośniemy w siłę razem z Huawei – wywiad z Piotrem Gastołem, Huawei team leader, S4E

s4e

Chińska marka Huawei kojarzy się szerokiemu gronu odbiorców jako producent smartfonów, ale, jak się okazuje, świetnie radzi sobie również w sektorze Enterprise, gdzie współpracuje z S4E. O przebiegu współpracy obu firm oraz o zmianach i konieczności nadążenia za nimi rozmawiamy z Piotrem Gastołem, Huawei team leader, S4E. BrandsIT:…