Tag Google

Analiza zachowań w fizycznym sklepie?

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz…

Kamera konferencyjna dla małych pomieszczeń

Logitech zaprezentował Logitech MeetUp – kompaktową kamerę konferencyjną typu all-in-one dla małych pomieszczeń. Szerokie 120-stopniowe pole widzenia sprawia, że każda osoba siedząca przy stole jest widoczna w kadrze, a zintegrowane mikrofony i głośniki dostosowane do akustyki małych sal pozwalają na swobodne prowadzenie rozmowy. Instalacja MeetUp jest prosta…

W Sklepie Play firmy Google było dostępne szkodliwe oprogramowanie

Eksperci z Kaspersky Lab wykryli nowego, nietypowego trojana rozprzestrzenianego za pośrednictwem Sklepu Play firmy Google. Trojan Dvmap potrafi nie tylko uzyskiwać prawa dostępu na poziomie administratora na smartfonie z systemem Android, ale również przejąć kontrolę nad urządzeniem poprzez umieszczenie szkodliwego kodu w określonej bibliotece systemowej, co utrudnia wykrycie infekcji. Od marca 2017 r.…

3 ciekawostki na temat VR

Producenci komputerów  coraz więcej miejsca poświęcają wirtualnej rzeczywistości. Trend jest również zauważalny na rynku pracy dla programistów. Co musisz wiedzieć o VR, by nie wypaść z obiegu? O co chodzi? Wirtualna rzeczywistość to zagadnienie, którego nie da się opisać rzetelnie w jednym wpisie na blogu, wybrałam więc tylko kilka ciekawostek. Zdecydowałam się na to, pod wpływem obserwacji…

Platforma SAMSUNG ARTIK – nowa generacja IoT

Samsung Electronics zapowiedział wprowadzenie nowej, zaawansowanej platformy SAMSUNG ARTIK Smart IoT. Rozwiązanie to ułatwi firmom wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług wykorzystujących Internet Rzeczy (IoT), pozwoli także szybciej uzyskać zwrot z inwestycji. Zaawansowana platforma ARTIK™ firmy Samsung obejmuje nowe, kompleksowe zabezpieczenia, spełniające normy…

Google AdWords – jak korzystać, by najwięcej zyskać?

Google AdWords to świetne narzędzie reklamowe. Ale, jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Aby z niego korzystać, należy uzbroić się w odpowiednią wiedzę. Błędy mogą kosztować nie tylko karami, ale także brakiem efektywności reklamy. O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama w wyszukiwarce jest jedną z podstawowych metod promocji sklepów internetowych. Jak wiele firm z niej korzysta i jakie są powody nie stosowania jej? 56 proc. e-sklepów nigdy nie prowadziło kampanii AdWords – tak wynika…

Efektywny profil sprzedażowy na LinkedIn

Linkedin

Optymalizacja profilu na LinkedIn jest kluczowa dla efektywnego social sellingu i budowania marki osobistej. Zaktualizowany, profesjonalny profil przyciąga klientów i zwiększa szanse biznesowe. Ważne są: zdjęcie, headline, podsumowanie zawodowe, używanie słów kluczowych oraz aktywność. Personalizacja komunikacji dodatkowo poprawia rezultaty sprzedaży.