Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Wartość światowego rynku gier wideo ma w tym roku wzrosnąć o niemalże 11%, osiągając poziom 209 miliardów dolarów. Ponad połowę (52%) tej kwoty stanowią przychody z gier mobilnych. Koncentracja dużych sum pieniędzy i milionów użytkowników w jednym miejscu, oznacza zazwyczaj, że w pobliżu pojawiają się ludzie szukający zysku, nierzadko…

Unowocześnienie polskiej szkoły i włączenie nowych technologii w proces nauczania – taki jest cel projektu „Gry w edukacji”, zainicjowanego przez MEiN, w ramach którego do pobrania są już dostępne dwa tytuły: „This War of Mine” oraz „Gra szyfrów”. Resort zaapelował też do polskiej branży gamedev, żeby zgłaszała kolejne proponowane lektury w formie…

Metawersum jest w tej chwili jednym z najważniejszych trendów kształtujących branżę gier, to już ważna część strategii wielu dużych firm technologicznych – wskazuje firma analityczna Newzoo. GWI zauważa z kolei, że w 2021 roku aż 84 proc. konsumentów na świecie grało na dowolnym urządzeniu, co oznacza, że w przyszłości koncepcja metawersum może przyciągnąć…

Aż 250-procentowy wzrost liczby ofert pracy zanotowała branża gier. Tylko pierwsze cztery miesiące 2022 roku przyniosły 2,5 razy więcej ogłoszeń z tej kategorii w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym. Wzrosły też wynagrodzenia dla twórców gier – donoszą eksperci Kodilla.com, którzy przeanalizowali najnowsze informacje z rynku gamedev…

data.ai (dawniej App Annie), pierwsza firma zajmująca się zunifikowanym przetwarzaniem danych, we współpracy z International Data Corporation (IDC), opublikowała raport Gaming Spotlight 2022. Raport oparty na Game IQ ujawnia, że gry mobilne stanowią 61% całego rynku gier, który ma osiągnąć wartość 222 miliardów dolarów w 2022 roku.…

Planowanie kampanii marketingowych dla graczy nowej generacji wymaga znajomości odpowiednich narzędzi. Najistotniejsze jest kompleksowe podejście do ich potrzeb. Coraz liczniejszą grupę stanowią bowiem kobiety – o czym niejednokrotnie zapominają marketerzy. Ponadto błędem jest promowanie nowych produktów skierowanych do najmłodszego pokolenia w kanałach, z których na co dzień nie korzystają.…

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o trzy lata. Przez ten czas firmy mają wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami. Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów…

Dzisiaj gry komputerowe i mobilne są jedną z popularniejszych, uniwersalnych form rozrywki. Nie tylko pozwalają na świetną zabawę, ale też działają odstresowująco, co w ostatnich tygodniach jest bardzo ważne. Gama wyboru gatunków jest szalenie szeroka i głęboka, rozwiązania technologiczne są na coraz bardziej imponującym poziomie i tak naprawdę już niewiele byłoby w stanie zaskoczyć odbiorcę.…

Ponadto z badań wynika, że kobiety, pomimo powszechnych stereotypów, równie chętnie co mężczyźni oddają się cyfrowej rozrywce. Tylko w Polsce stanowią one 46 proc. wszystkich graczy[1]. Co więcej, według najnowszej globalnej analizy Newzoo[2], kobiety (94 proc.) częściej niż mężczyźni (91 proc.) grają w gry mobilne i zdecydowanie bardziej…

CD PROJEKT RED ogłosiło dzisiaj, że pracuje nad kolejną odsłoną serii gier Wiedźmin. To początek nowej sagi w ramach franczyzy, a także współpracy technologicznej z Epic Games — twórcami silnika Unreal Engine 5, na którym rozwijana jest gra. Dzisiejsze ogłoszenie stanowi pierwsze oficjalne potwierdzenie, że powstaje kolejne pełnoprawne RPG dla jednego…