Tag Gaming

Gamingowy boom: IDC przewiduje ożywienie rynku komputerów i monitorów do gier w 2024 roku

Według IDC w ciągu roku dostarczono łącznie 44,9 miliona komputerów do gier i 17,3 miliona monitorów do gier, co w 2019 roku było znacznie powyżej poziomu sprzed pandemii. IDC oczekuje, że rok 2024 będzie rokiem ożywienia, ponieważ rok 2023 będzie naznaczony wyzwaniami makroekonomicznymi, problemy z zasobami i brakiem znaczących…

Druga tura Zimowej Wyprzedaży w PlayStation Store

Play station

Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała o nowych grach, które zostały włączone do Zimowej Wyprzedaży. To idealny moment dla wszystkich tych, którzy chcą rozbudować swoją bibliotekę o największe hity dostępne w PlayStation Store w atrakcyjnych cenach. Nowy rok, nowe gry Wyprzedaż, której druga część jest już dostępna w PlayStation Store,…

Ruszyła wyprzedaż w Play Station Store

play station 4

Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała o starcie Zimowej Wyprzedaży, w ramach której rabatami zostaną objęte najnowsze tytuły w PlayStation Store. To dobry moment dla wszystkich graczy, którzy wciąż szukają idealnego świątecznego prezentu lub chcą uzupełnić swoją listę o najpopularniejsze tytuły. Wyprzedaż, która trwa od 21 grudnia do 6 stycznia 2023…

Sektor gier napędza rozwój metaverse i vice versa

metaverse

Dynamiczny rozwój branży gier na poziomie 15,6 proc. rocznie w latach 2016-2021 powinien lekko spowolnić w 2022 r. by osiągnąć szacowane 211 mld USD w 2025 r. Branża gier jest również motorem innowacyjności – 97% respondentów badania EY uważa, że jest fundamentem rozwoju metaverse. Światowe przychody sektora gier komputerowych…

Ten Square Games poprawiło wyniki. Przychody wzrosły o 7 proc.

Ten square games

W trzecim kwartale 2022 roku Grupa Ten Square Games poprawiła najważniejsze parametry finansowe w stosunku do drugiego kwartału 2022 r. Dzięki wzrostowi płatności w największych tytułach Grupy oraz rosnącym wpływom spółki Rortos skonsolidowane płatności użytkowników gier Grupy wzrosły o 11,4% do 137,5 mln zł, a łączne przychody ukształtowały się na poziomie…

Przychody BoomBit lekko w górę. Grupa chce wydać pierwszą grę opartą o blockchain

BoomBit, Hunt Royale

W październiku przychody z gier w Grupie Boom Bit wyniosły 23,7 mln PLN, o ponad 2% mniej niż w poprzedni miesiącu. Jednak biorąc pod uwagę przychody pomniejszone o UA i prowizje platform, Grupa odnotowała wzrost o ponad 2% w porównaniu z wrześniem – 8,3 mln PLN. W październiku gry wyprodukowane przez BoomBit pobrano 20,6…

Ile płacimy za gry free to play?

smartfon

Wraz z rozwojem urządzeń mobilnych popularność zyskały tzw. casualowe gry free-to-play (F2P), czyli takie, które można pobrać za darmo ze sklepu z aplikacjami i zagrać w wolnej chwili dla zabicia czasu – np. w drodze do pracy. Są zwykle intuicyjne, łatwe, relaksujące i nie wymagają poświęcania dużo czasu – by zagrać, wystarczy dosłownie…

Pierwszy monitor gamingowy BenQ z OLED 4K 120Hz

Na targach Gamescom 2022 firma BenQ pokazała swój pierwszy monitor gamingowy z matrycą OLED 4K – model EX480UZ MOBIUZ. Wyposażono go w bezramkowy 48-calowy matowy ekran o rozdzielczości 3840×2160 i jasności 450 nitów oraz częstotliwości odświeżania 120Hz i czasie reakcji 0,1 ms GtG i obsługą AMD FreeSync Premium. Zintegrowane…

Rynek gier w chmurze – niskie koszty, szybkie wzrosty

gaming, gry, gracze

Według danych z raportu „Cloud Gaming Market by Platform, Type i Geography – Forecast and Analysis 2022-2026” przygotowanego przez Technavio dotyczącego rynku gier w chmurze, wielkość rynku gier w chmurze ma wzrosnąć o 5,73 miliarda USD w latach 2021-2026, jednak średnioroczne tempo wzrostu prawdopodobnie zmniejszy się do 31,13%. 46% wzrostu…