Tag Facebook

Pierwsza polska aplikacja do dzielenia się jedzeniem

ShareFood43, aplikacja, jedzenie

Polski Instytut Ekonomiczny w sierpniu tego roku obwieścił – statystyczny Polak wyrzuca rocznie 247 kg jedzenia do śmieci[1]. A gdybyśmy mogli bezproblemowo, wprost ze swojego domu lub pracy, oddać niedojedzone, a nawet przeterminowane produkty, komuś, komu są one akurat potrzebne? Już możemy – dzięki pierwszej w Polsce aplikacji…

Jak Internet zareagował na ruch bezwizowy?

Święto Niepodległości w tym roku było dla nas wyjątkowe. 11 listopada br. Polska oficjalnie dołączyła do amerykańskiego programu ruchu bezwizowego. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w ciągu minionego tygodnia wzmianki o zniesieniu wiz dla Polski pojawiły się w polskim internecie ponad 17,8 tys. razy. Pierwsza informacja…

Conversational commerce – czyli co AI wniesie do e-sklepów?

chatbot

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów – to tylko przykłady nowych rozwiązań conversational commerce – zakupów on-line wspieranych przez rozwiązania konwersacyjnego AI. Conver­sa­tio­nal com­merce (c-com­merce) to nowe roz­wią­za­nie, w ramach któ­rego zakupy prze­pro­wa­dza się pro­wa­dząc roz­mowę z inte­li­gent­nym…

Mądre wykorzystanie czasu w Axence nVision 11

nvision, axence

Nowa 11. wersja oprogramowania Axence nVision® wprowadza premierowy moduł SmartTime, z przeznaczeniem dla menedżerów i pracowników do lepszego wykorzystania czasu w pracy. Uznana aplikacja do zarządzania i bezpieczeństwa IT rozszerza grono odbiorców o użytkowników biznesowych. Axence – producent kompleksowego oprogramowania do zarządzania i bezpieczeństwa IT – zaprezentował 11. wersję…

Social media na skróty – jak dziś wygląda Influencer Marketing

Nie ma wątpliwości, że obecnie Instagram jest najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie, z którym konkurować może jedynie Facebook. Ogromny fenomen serwisu służącego z założenia do wymiany zdjęć, filmików i zaprezentowania swojej twórczości (chociażby fotograficznej), został szybko wykorzystany przez marketingowych i sponsorów. Dzisiaj ponad połowa influencerów z całego świata działa na tym portalu, a napędzają…

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie

ai

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i przedstawiciele administracji publicznej pracują nad narzędziami, które pozwolą skutecznie zidentyfikować treści o charakterze…

Koncerny technologiczne pod lupą urzędów antymonopolowych

biznes

Rozwiązania antymonopolowe i działania rządów w tym kierunku na pewno będą się w najbliższym czasie nasilać – ocenia prezes Innovatiki Katarzyna Królak-Wyszyńska. Widać to już m.in. w Europie i Stanach Zjednoczonych. Jak podkreśla, działania cyfrowych monopolistów wywierają decydujący wpływ na rynek, przez co zagrażają innowacyjności i konsumentom, którzy nie mają kontroli nad tym, jak…

Koncerny technologiczne pod lupą urzędów antymonopolowych

Rozwiązania antymonopolowe i działania rządów w tym kierunku na pewno będą się w najbliższym czasie nasilać – ocenia prezes Innovatiki Katarzyna Królak-Wyszyńska. Widać to już m.in. w Europie i Stanach Zjednoczonych. Jak podkreśla, działania cyfrowych monopolistów wywierają decydujący wpływ na rynek, przez co zagrażają innowacyjności i konsumentom, którzy nie mają kontroli nad tym, jak…