Tag EY

Banki: więcej ataków na klientów

W 2018 roku 889 452 użytkowników rozwiązań Kaspersky Lab było atakowanych przez trojany bankowe, co stanowi wzrost o 15,9% w porównaniu z 2017 r., gdy liczba ta wynosiła 767 000. Według przeprowadzonej przez Kaspersky Lab analizy krajobrazu zagrożeń finansowych za wzrost ten częściowo odpowiada wzmożona aktywność jednego trojana bankowego. Ataki przy…

Wyłudzenia przez SM idą w miliardy dolarów

social media, dsa

Według wykładowców kryminologii na Uniwersytecie w Surrey zajmującego się problemem przestępczości w mediach społecznościowych, w 2018 roku za pośrednictwem tych mediów przestępcy dokonali wyłudzeń na łączną kwotę 3,25 miliarda dolarów. Media społecznościowe umożliwiają dotarcie do bardzo licznej grupy osób przy relatywnie niskich nakładach finansowych. Umożliwiają tworzenie, z wykorzystaniem…

Monitor przyjazny dla oczu od BenQ – recenzja

BenQ EW3270ZL to produkt stworzony z myślą o szerokim jego zastosowaniu, szczególnie wśród użytkowników korzystających z niego w domu. Producent sugeruje bowiem, że jego zalety można wykorzystać zarówno przy pracy, jak i do celów rozrywkowych. Czy faktycznie tak jest? Monitor od BenQ to produkt wprowadzony na rynek w pierwszej połowie 2017 roku. Zatem nie jest…

XTPL zadebiutowało na GPW

Dr Filip Granek CEO XTPL-min

Akcje XTPL, spółki rozwijającej globalnie przełomową technologię nanodruku, od wczoraj są już notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych. „Go big or go home” – podkreśla dr Filip Granek, prezes spółki, i zapowiada intensywne prace komercjalizacyjne w USA poprzez uruchomioną właśnie XTPL Inc.  XTPL melduje się na GPW po kilkunastu miesiącach obecności…

Blockchain a może Sztuczna Inteligencja? Technologie, które zmienią świat w 2019 roku

Bez wątpienia czeka nas wiele doniesień o intensywnym rozwoju technologii opartych na inteligentnych algorytmach i dalszej ekspansji sztucznej inteligencji. Mimo medialnych kontrowersji możemy spodziewać się też, że nie zniknie temat autonomicznych pojazdów. Oby liczba informacji o regulacjach, których branża motoryzacyjna ciągle oczekuje (m.in. dopuszczenie do ruchu, standardy bezpieczeństwa, ubezpieczenia), znacząco…

Druk wielkoformatowy – czyli jak zdobyć przewagę nad reklamą konkurencji?

Współcześni przedsiębiorcy doskonale wiedzą jak istotną kwestią dla konkurencyjności ich firmy na rynku jest odpowiednia reklama. Sto lat temu dobrze prosperujący handlarz wystawiał przed sklepem szyld, by przechodnie mogli bez trudu trafić do jego przybytku. Dziś, w dobie globalizacji i olbrzymiego rozwarstwienia rynku idea reklamy w przestrzeni publicznej…

Chmura… i kropka

Chmura zyskała nowe znaczenie i na stałe zagościła już w terminologii związanej z technologią i jej wpływem na transformację przedsiębiorstw. „Dzisiaj nikt nie pyta, czy warto, ale w jakim stopniu korzystać z chmury, by przyniosła profity dla organizacji. Nie ulega wątpliwości, chmura to konieczność… i kropka” – przekonuje Magda Taczanowska, Dyrektor segmentu Enterprise w polskim oddziale…

Prezesi stają się pesymistami?

CEO

Z 5% do 28% zwiększył się odsetek prezesów, którzy spodziewają się spowolnienia światowej gospodarki w nadchodzących miesiącach. W konsekwencji, dużo ostrożniej oceniają też perspektywy wzrostu przychodów firm, którymi kierują – wynika z najnowszej, 22. edycji badania PwC „Global CEO Survey”. Wśród wyzwań najczęściej wymienianych przez respondentów…

7 obszarów, gdzie analityka lokalizacyjna wspiera pracę CEO

analityka lokalizacja

Analityka lokalizacyjna przestaje być kojarzona z niszowym rozwiązaniem opartym o statyczną mapę. Obecne rozwiązania z obszaru location analytics to coraz częściej pełnoprawne platformy analityczne służące do przetwarzania dużych zbiorów danych (nie tylko przestrzennych). Dostęp do coraz większej liczby informacji i skuteczna ich analiza pozwala CEO na realizowanie praktycznie wszystkich zadań…