Tag EY

“Business as usual” zaraz po Wielkanocy? Matematyka twierdzi inaczej

koronawirus

Widząc ogromną niepewność paraliżującą polską gospodarkę, wrocławska firma Alphamoon wykorzystała uczenie maszynowe i modele epidemiologiczne, aby sprawdzić, który scenariusz walki z koronawirusem przyniesie najlepsze rezultaty. Dane nie pozostawiają złudzeń: jest opcja, która gwarantuje sukces. Wystarczy, że będziemy naśladować model niemiecki, a wyraźne wyhamowanie w rozprzestrzenianiu się wirusa powinniśmy…

Fałszywe wiadomości od WHO posiadają złośliwe oprogramowanie

cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco

W dobie pandemii koronawirusa cyberprzestępcy starają się w każdy sposób wykraść nasze dane. Jednym z nich jest wysyłanie wiadomości e-mail, które zawierają zainfekowane załączniki. Eksperci do spraw cyberbezpieczeństwa odkryli nowy rodzaj złośliwego oprogramowania HawkEye. Uruchomienie malware może pomóc hakerom wykraść dane z zainfekowanego komputera. Pośród…

Grzegorz Górniak Business Unit Managerem Cisco

Tech Data poinformowała o powierzeniu stanowiska Business Unit Managera Cisco Grzegorzowi Górniakowi, który do zespołu dołączył bogaty w wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie w zakresie rozwoju sprzedaży na rynku IT, jak również w wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie zakresie optymalizacji samego procesu sprzedaży. Wniósł przy tym łatwość nawiązywania kontaktów…

39 proc. firm z sektora MŚP już dostrzega negatywne skutki epidemii koronawirusa

firma

Już na początku marca polskie firmy dotkliwie odczuły skutki pandemii koronawirusa. W co trzeciej widoczny był spadek sprzedaży i produkcji. Blisko 38 proc. przyznało, że jest zmuszonych z tego powodu podnieść koszty prowadzenia działalności, a 28 proc. zauważyło spadek płynności finansowej. Co więcej, 1/3 firm obawia się, że rozprzestrzeniająca…

Spamerzy używają koronawirusa by wdrożyć keyloggera

cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco

Epidemia związana z koronawirusem trwa i co gorsza każdego dnia możemy przeczytać o nowych zakażeniach na całym świecie. Niestety, są też osoby, które na tym ogólnoświatowym problemie chcą mieć korzyści. Mowa o hakerach, którzy za pomocą COVID-2019 chcą nakłonić użytkowników komputerów do pobrania złośliwego oprogramowania. Cel? Kradzież cennych informacji ze sprzętu ofiar.…

Wiceprezes Fox Network Group doradcą Blockchain LAB S.A.

Blockchain Lab S.A. podpisała umowę z Panem Carlosem Ortega Urretavizcaya, w ramach której stał się on doradcą Zarządu Spółki w obszarze rozwoju, oceny portfolio produktowego, negocjacji z partnerami oraz wsparcia w obszarze marketingu i sprzedaży. Dodatkowo nowy doradca pomoże zarządzić nabytymi prawami intelektualnymi oraz wesprze Zarząd w dalszej ekspansji zagranicznej Spółki.…

Trzy sposoby na skuteczną pracę z domu

home office

Każdy, kto próbował okazjonalnie pracować z domu wie, że wiąże się to ze sporym wyzwaniem. Łatwo popaść nawyk odwlekania spraw, nadrobić zaległości w serialach czy skupić się na śledzeniu informacji o koronawirusie. Jednak, jak wynika z badań, osoby pracujące z domu mogą osiągać o 13 proc. lepsze wyniki, niż ich koledzy…

5 mitów na temat chmury, w które firmy powinny przestać wierzyć

usługi, chmura

W 2019 r. tylko 18% polskich firm korzystało z płatnych usług w chmurze.[1] Na umiarkowane zainteresowanie takimi rozwiązaniami wpływają m.in. obawy o duże koszty oraz bezpieczeństwo danych. Przedsiębiorcom nadal brakuje wiedzy na temat możliwości i korzyści płynących z chmury. Oto pięć mitów, w które firmy powinny jak najszybciej przestać wierzyć. 1. Dane są bezpieczniejsze…

Udany rok w Asbis

finance

ASBISc Enterprises Plc wypracował bardzo dobre wyniki finansowe w okresie całego 2019 roku, jak i w samym IV kwartale 2019 r. Przychody ze sprzedaży w 2019 r. przekroczyły 1,9 mld USD w porównaniu do 2,1 mld USD w analogicznym okresie ubiegłego roku, co oznacza spadek o 7%. Zysk netto w 2019 r. wzrósł o 27%,…

W jaki sposób pojawiają się nadruki na odzieży?

Już pod koniec lat pięćdziesiątych Walt Disney korzystał z T-shirtów z nadrukami, by reklamować swoją firmę. W tym okresie zaczęła się historia masowego nanoszenia nadruków na ubrania. Obecnie jest to rozwiązanie wykorzystywane powszechnie, z którego skorzystać może każdy, by stworzyć swoją spersonalizowaną koszulkę, torbę czy sweter. Jak to się robi i jakie są potencjalne…