Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Wydarzenia ekonomiczno-społeczne i pandemia odcisnęły piętno na budżetach domowych Polaków, a co za tym idzie – sposobie, w jaki dokonują zakupów. Konsumenci na zakupach są coraz bardziej smart! Co to znaczy? Szukają jak najbardziej korzystnych opcji i… coraz częściej znajdują je w internecie: tam szukają produktów (dla przykładu, na platformach handlowych swoją podróż…

Wraz z rozwojem sprzedaży e-commerce oraz omnichannel stworzenie wydajnego magazynu czy centrum fulfillment staje się coraz większym wyzwaniem. Dedykowane magazyny e-commerce stają się kluczowym ogniwem w łańcuchu dostaw, a stale rosnący popyt zwiększa tempo ich ekspansji. Magazynowanie i wysyłka to kluczowe zadania każdej firmy zajmującej się e-commerce,…

Akcesoria produktowe i domowe marki Amica są już dostępne w nowym serwisie zakupowym online polskiego producenta. Na stronie amica.pl/sklep w ofercie dla klientów indywidualnych znalazły się m.in. formy do pieczenia, worki do odkurzacza czy filtry do okapu. Firma deklaruje dostawę zakupionych w ten sposób produktów w ciągu 24 godzin. Uruchomieniu sprzedaży online…

GK ACTION S.A. opublikowała 27 maja br. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022. W raportowanym okresie firma koncentrowała się na utrzymaniu wysokiej rentowności biznesu wypracowując wynik netto w wysokości 10 277 tys. zł. Dzięki rozwojowi projektów e-commerce w Polsce i zagranicą marża wzrosła do prawie 9 proc., a przychody…

Kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego powinno być kluczem dla każdego właściciela e-sklepu. Jak o to zadbać? Znaczącą zmianą będzie personalizacja wiadomości otrzymywanych po złożeniu zamówienia przez konsumenta. Badania pokazują, że maile statusowe są jednymi z najczęściej otwieranych wiadomości i są użytecznym narzędziem do budowania relacji na linii klient-sprzedawca. Kliknij „usuń”? Nie tym razem!…

Analiza danych to jedno z kluczowych działań jakie może być podejmowane przez sprzedawców w celu poprawy wydajności, zwiększenia współczynnika konwersji i wzrostu sprzedaży. Jednak mimo tego, że większość detalistów zdaje sobie sprawę z konieczności tego działania, jedynie 23proc. wykorzystuje dane o płatnościach do zrozumienia tego, jak i kiedy kupują ich…

Packeta Poland, globalna platforma dla e-commerce, intensywnie rozwijająca swoją działalność na polskim rynku od września ubiegłego roku, wchodzi na rynki Krajów Bałtyckich, tj. Litwy, Łotwy i Estonii. Oznacza to, że działające tam e-sklepy mogą wysyłać przesyłki do wszystkich krajów obsługiwanych przez Packeta Group w 33 krajach – do ich dyspozycji…

44 proc. konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia – wynika z raportu firmy Adyen „Retail Report 2022”. Co więcej, 61 proc. jest skłonnych robić zakupy w sklepach, które do poprawy wrażeń z wizyty wykorzystują technologie. Do najbardziej cenionych udogodnień…

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak podkreśla ekspert Kancelarii Baker McKenzie Marcin Trepka – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać na szybkim wzroście e-commerce, powinni się pochylić nad kwestiami związanymi z prawem konsumenckim. Nowe obowiązki nałoży na nich także unijna…

E-commerce rośnie nie tylko w segmencie B2C – konsumentów, ale ma też potencjał i prężnie rozwija się w segmencie B2B. Potwierdzają to wyniki raportu „B2B e-commerce NOW”, według których ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel. Już 41% firm działa na tym rynku i oceniło…