Tag E-commerce

Prezentacje 360°– czyli jak lepiej pokazać produkt w sklepie internetowym

Jednym z często wymienianych trendów e-commerce jest tworzenie treści, których klienci sami poszukują. W ten trend wpisują się prezentacje 360°, jest to unikalna treść mogąca stać się tym samym Twoją przewagą na tle konkurencji. Dostawcy technologii do tworzenia prezentacji od lat obecni są na targach branży e-commerce, czy warto więc zainteresować…

Zmiany personalne – Polski Standard Płatności

blik

Dnia 30 maja 2017 roku zakończyła się trzyletnia kadencja zarządu spółki Polski Standard Płatności. Prezesem zarządu na nową kadencję został wybrany Dariusz Mazurkiewicz, związany z PSP od 2014 roku. Dotychczasowy wiceprezes operatora systemu płatności mobilnych BLIK obejmie stanowisko prezesa wraz z początkiem nowej kadencji…

Nowe możliwości obsługi zamówień w Tech Data

Tech Data Polska udostępnia swoim Partnerom Handlowym nową funkcję w systemie zamówień InTouch – Microsoft Software Store. Jest to wygodny sposób zamawiania oprogramowania Microsoft, gdzie oprócz prostego i intuicyjnie działającego systemu, użytkownik ma w jednym miejscu udostępnione pełne portfolio produktowe, aktualne informacje oraz wiedzę na temat oferty…

eBay trafia do Polski

eBay to jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników. Jednak firma nie posiadała powiązań na obszarze Polski, wobec czego trudno było cokolwiek zamówić. Od teraz ulegnie to zmianie. eBay rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx. Dzięki temu polscy użytkownicy będą mogli bez przeszkód zamawiać…

FutureTech Congress – nagroda dla BLIKA

blik

BLIK został wyróżniony jako najlepsze rozwiązanie w kategorii Payment Solutions podczas odbywającego się w Warszawie międzynarodowego FutureTech Congress. Na gali FutureTech Night, będącej zwieńczeniem pierwszego dnia kongresu, rozdano nagrody dla najlepszych produktów i usług w branży fintech, insurtech i big data. Nagrodę w imieniu Polskiego Standardu Płatności,…

Raport – jakość zakupów online w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie połowa dużych sklepów online w Polsce nie aktualizuje stanów magazynowych na bieżąco, jedna trzecia nie ma spójnego programu lojalnościowego, a także nie umożliwia oddania towaru w sklepie stacjonarnym po zakupie przez internet. Badanie przeprowadzono na 19 największych i najbardziej…

System Hybris. Unikalne rozwiązanie e-commerce dla największych firm

Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Kołodziej. By zyskać przewagę nad konkurencją przedsiębiorstwa handlowe i usługowe muszą wyróżniać się już nie tylko ceną czy jakością produktów. Kluczowe jest oferowanie…

Morele.net notuje dynamiczny wzrost przychodów

W 2016 roku serwis Morele.net zrealizował milion zamówień. Natomiast przychody wyniosły 600 milionów złotych. Poziom realizowanych dziennie transakcji wynosi obecnie ponad 5 tys. Morele.net posiada w swojej ofercie produkty od podzespołów komputerowych, poprzez elektronikę konsumencką do sprzętu AGD i RTV, z czego ponad pół miliona produktów dostępnych…

Polscy programiści – to o nich mówi cały świat

branża IT, RevDeBug, future processing, praca w IT

Mamy świetnych skoczków narciarskich, utalentowanych kompozytorów i światowej sławy reżyserów filmowych. Jednak w ostatnim czasie to polscy programiści są grupą zawodową najbardziej znaną i rozchwytywaną na arenie międzynarodowej. To oni przyciągają do Polski zagranicznych kontrahentów i tworzą rozwiązania, które ulepszają świat. W jakich językach programowania jesteśmy najlepsi? W czym leży źródło…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama w wyszukiwarce jest jedną z podstawowych metod promocji sklepów internetowych. Jak wiele firm z niej korzysta i jakie są powody nie stosowania jej? 56 proc. e-sklepów nigdy nie prowadziło kampanii AdWords – tak wynika…