Tag E-commerce

Vobis stawia na omnichannel

Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Stawia na spójność działań online i offline, maksymalizację konwersji w e-sklepie, a także zmianę sposobu zarządzania sklepami partnerskimi. Urodziny to okazja nie tylko do podsumowania dotychczasowych działań, lecz również do przedstawienia dalszych planów rozwoju. Wraz z obchodem…

Optymizm napędza inwestycje w IT

Z badań przeprowadzonych przez Ipsos MORI dla Microsoft wynika, że 73 proc. właścicieli i pracowników polskich firm z sektora MŚP czuje się spokojna o ich dalszą przyszłość. Podobną opinię podziela jedynie 59 proc. przedstawicieli biznesów europejskich. Optymizm Polaków przekłada się na deklarowaną skalę inwestycji w nowe technologie. Aż połowa respondentów…

Ułatwienie dla graczy – Kinguin.net współpracuje z PayU

Kinguin.net, jedna z największych na świecie platform umożliwiających kupno i sprzedaż gier, wdrożyła nową formę płatności we współpracy z PayU. Od 11 lipca użytkownicy Kinguin bez dodatkowych opłat mogą korzystać z najłatwiejszej i najszybszej płatności e-przelewem – tzw. pay by linków. Serwis Kinguin.net łączy tych, którzy chcą kupić oprogramowanie do gier z tymi,…

Największa impreza B2B branży IT w Polsce

20 września 2017 na Stadionie PGE Narodowym odbędą się informatyczne targi – IT Future Expo. Wydarzenie wpisało się w coroczny kalendarz najważniejszych imprez branży IT. To jedyne targi informatyczne o charakterze B2B w Polsce. Dzięki tej formie wydarzenie stało się przestrzenią networkingową, jak również platformą nawiązywania relacji…

E-commerce – jaki serwer wybrać?

e-commerce

Wybór serwera to kluczowy element budowy sklepu internetowego. Musi być dopasowany do potrzeb i wymagań zarówno sprzedawcy, jak i klienta. O tym, jak wybrać idealny serwer mówi Michał Skweres, Konsultant Customer Advocate, OVH. Sklepy internetowe wymagają szczególnej uwagi, ponieważ są to serwisy, gdzie nawiązywana jest transakcja finansowa, zatem…

Regulamin sklepu internetowego jako forma zabezpieczenia biznesu

biznes

Prowadzisz sklep internetowy lub zastanawiasz się nad jakiem otwarciem? Dobrze trafiłeś, poprosiliśmy o opinię Dawida Bugajskiego – radcę prawnego z serwisu ProKonsumencki.pl , który tłumaczy dlaczego warto mieć regulamin sklepu internetowego przygotowany przez profesjonalistę, a tym samym uniknąć zbędnych kosztów oraz stresu. Zapraszamy do lektury. Regulamin sklepu =…

Polska krajem zakupów w e-sklpeach

kup teraz

Prawie co drugi Polak przynajmniej raz w miesiącu kupuje w internecie. 9% z nas robi to codziennie lub prawie codziennie. To najwyższy odsetek w Europie. Co do zakupów w sklepach stacjonarnych, 63% Polaków nie rzadziej niż raz w tygodniu płaci zbliżeniowo. Co jeszcze wynika z badania Mastercarda „Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych…

Technologia dla magazynów

Obserwowany w ostatnich latach dynamiczny wzrost liczby zakupów w Internecie ma duży wpływ na branżę handlu detalicznego. Minęły czasy, gdy zakup dóbr lub artykułów spożywczych odbywał się jedynie od poniedziałku do soboty między 9.00 a 17.30. Nowe podejście do handlu elektronicznego i „kultury tu i teraz” ma wiele zalet z punktu widzenia konsumenta –…

Analiza zachowań w fizycznym sklepie?

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz…