Tag E-commerce

Action chce jak najszybciej zakończyć sanację – konferencja wynikowa

Podczas czwartkowej konferencji wynikowej Grupy Action, dużą uwagę poświęcono układowi firmy z wierzycielami. Zarząd podkreślił, że Grupa wciąż będzie działać i rozwijać się na wielu obszarach, jednak najważniejsze czynności związane z działalnością Action będzie można podjąć dopiero wówczas, gdy zostaną wydane postanowienia dotyczące układu. W 2017 roku…

W walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

sklep

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych. Raport „Retail 360 / Connected Stores. Transforming store fleet through technology”, przygotowany przez Deloitte…

Shoppertainment to klucz do zwiększenia sprzedaży w sklepie

Technologia przeznaczona dla sklepów detalicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. W 2018 roku coraz popularniejszym trendem staje się „shoppertainment”, opierający się na założeniu, że wycieczka do centrum handlowego jest tak samo atrakcyjnym doświadczeniem jak sam zakup produktu. O sposobach na zwiększenie sprzedaży w sklepie mówi Jacek Żurowski, Regional Sales Director,…

5 kroków do przygotowania skutecznej strategii Business Continuity Planning

analityka

Awarie są uniwersalnym zjawiskiem. Paraliż systemów biletowych na lotniskach, brak zasilania oraz awaria systemów chłodzących, to przykłady potencjalnych i nieoczekiwanych scenariuszy. Trudno przewidzieć każdą ewentualność, stąd pomocne są świadomość ryzyka oraz posiadanie wiedzy i odpowiednich procedur w firmie, jak postąpić w przypadku incydentu w celu zminimalizowania jego skutków. Według danych tzw.…

3 sposoby, aby przyspieszyć wysyłkę ze sklepu internetowego

Głównym minusem zakupów on-line jest oczekiwanie na paczkę ze sklepu. Są jednak sposoby na to, aby przyspieszyć jej otrzymanie. O czym powinniśmy pamiętać? Sprawdź termin dostępności i wysyłki towaru Chcesz otrzymać paczkę jak najszybciej? W takim przypadku nie składaj zamówienia tam, gdzie czas dostępności produktu jest wydłużony, i tam,…

Wiosenne spotkania S4E, Dell EMC – cyfrowa transformacja, nie jest jedyną, z którą trzeba się zmierzyć

wiosenne spotkania s4e

Na konferencji Wiosenne spotkania S4E na temat nadążania za tempem zmian wypowiedziało się wielu partnerów S4E, miedzy innymi przedstawiciel Dell EMC Polska Dariusz Okrasa, który piastuje stanowisko Szefa kanału partnerskiego. Dariusz Okrasa w swoim wystąpieniu skupił się na trendach, które zmieniają rzeczywistość, w której funkcjonujemy. Pośród nich wymienił…

ABC Data podwaja zysk netto

finance

W 2017 roku ABC Data zwiększyła EBITDA o 48% i podwoiła zysk netto w porównaniu z 2016 rokiem.  Spółka wskazuje, że było to możliwe dzięki skutecznej realizacji strategii rozwoju ABC Data, koncentracji na wysokomarżowej dystrybucji, dalszym rozwoju kanału e-commerce, oraz dystrybucji z wartością dodaną. ABC Data osiągnęła marżę ze sprzedaży na poziomie…

„Pozycja na rynku wynika z odpowiedzialnego i harmonijnego zarządzania” – wywiad z Krystianem Zielińskim

Małe firmy nie mają łatwo na rynkach, na których królują monopoliści. Nie inaczej jest w przypadku branży IT. O tym, jak radzą sobie mniejsze firmy, czym konkurują i co decyduje o pozycji przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie DGM Distribution rozmawiamy z Krystianem Zielińskim, Doradcą Zarządu DGM odpowiedzialnym za dział sprzedaży w Polsce. BrandsIT: DGM Distribution istnieje…

Outsourcing specjalistów IT okiem eksperta

Firmy ze wszystkich branż potrzebują specjalistów IT. Tych jednak brakuje. Dlatego też coraz prężniej rozwija się outsourcing ekspertów z danych dziedzin, a nierzadko nawet całych zespołów. Takie rozwiązanie to sposób na optymalizację kosztów zatrudnienia, zakupu sprzętów czy oprogramowania. Każdego roku w Polsce, jak i na całym świecie, wyraźnie rośnie…