Tag E-commerce

Hosting Cloud Web dostępny w OVH

Cloud Web to usługa hostingowa umożliwiająca uruchomienie dowolnych zasobów, takich jak strona WWW, platforma e-commerce lub aplikacja mobilna, w bezpiecznym i wydajnym środowisku. Rozwiązanie łączy zalety hostingu z elastycznością serwera VPS i nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu administrowania. Usługa Cloud Web jest wygodnym rozwiązaniem hostingowym…

Apel przedsiębiorców i konsumentów o kompromis ws. reformy prawa autorskiego

Przedstawiciele szerokiej koalicji związków przedsiębiorców polskiego sektora nowoczesnych technologii, organizacji konsumenckich i pozarządowych, środowisk startupowego, studenckiego oraz stowarzyszeń działających na rzecz bibliotek i dostępu do informacji zaapelowali do polskich europosłów o poparcie kompromisowych przepisów podczas wrześniowego głosowania nad projektem Dyrektywy o prawie autorskim na Jednolitym Rynku Cyfrowym. Sygnatariusze listu do polskich…

Jak sprzedawać w trudnych czasach? – część druga

b2b

W poprzedniej części mojego artykułu na temat sprzedaży poruszyłem kwestie związane z polityką sprzedaży, jak do niej się przygotować, jakie osoby osiągają sukcesy w sprzedaży relacyjnej, czy działy marketingu i sprzedaży powinny stanowić całość. Dzisiaj zapraszam do przeczytania tekstu poświęconego CRM, content marketingu, ocieplaniu leadów i cierpliwości…. Ciurkiem Rejestruję…

E-commerce się rozkręca – rośnie sprzedaż i zadłużenie

e-commerce

Sprzyja jej koniunktura, nawyki klientów, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności z branży e-commerce rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł – wynika z danych…

Jak sprzedawać w trudnych czasach? – część pierwsza

biznes

Odpowiedź na pytania „jak sprzedawać?” „jak odnieść sukces w sprzedaży?” pojawia się praktycznie na każdym portalu i w każdym periodyku papierowym związanym z biznesem, a w każdej księgarni znajdziemy co najmniej 20 pozycji poświęconej technikom sprzedaży. Zagadnienie sprzedaży dotyczy praktycznie każdej, zawodowo czynnej (ale nie tylko) osoby. Sprzedajemy swoje umiejętności, doświadczenie…

Penetracja nie zawsze jest przyjemna

testy penetracyjne

Na pewno większość z Was spotkała się z tym pojęciem w czasie lektur serwisów internetowych poświęconych bezpieczeństwie czy to infrastruktury sieciowej czy aplikacji. Określenie „test penetracyjny” pojawia się oczywiście w kontekście RODO. Na czym polegają takie testy, z czym się wiążą i co można dzięki nim osiągnąć? Co to jest test penetracyjny? Mówiąc…

Od czego zależy jakość Internetu w domu i w firmie?

światłowód, Tauron

Dostęp do Internetu stanowi obecnie nieodzowny element otaczającej nas rzeczywistości, bez którego nie wyobrażamy sobie sprawnego funkcjonowania. Dotyczy to zarówno sfery zawodowej i prywatnej. W dzisiejszych czasach Internet traktowany jest jako: źródło informacji, źródło szerokorozumianego kontentu multimedialnego w postaci platform Catch Up TV,  narzędzie pracy, miejsce do realizowania biznesu…

AB S.A. odpowiada na trendy w e-commerce

e-commerce

Jednym z często wymienianych trendów w e-commerce jest content marketing, czyli tworzenie i dostarczanie treści, których klienci sami poszukują. W ostatnich latach materiały wideo stanowią coraz bardziej istotną część content marketingu. Nie bez znaczenia jest wpływ jaki wywiera wideo na odbiorców. 73% ankietowanych marketerów w badaniu Web Video Marketing…

3 kroki do usprawnienia strategii chmurowej w organizacji

Dojrzałość chmurowa firmy oznacza jej rynkową przewagę. Innowacyjność, dostęp do potężnych zasobów obliczeniowych i przetwarzanie danych na żądanie, sprzyjają trafniejszym decyzjom biznesowym, efektywności i konkurencyjności. Właściwe strategie chmurowe napędzają inwestycje i potencjał firmy. Stąd tak istotne jest, żeby osoby decyzyjne, myśląc o chmurze, miały przygotowany dobry „plan na cloud”…