Tag E-commerce

Nazwa.pl uruchomiła globalną sieć serwerów DNS Anycast

15 lokalizacji na wszystkich zamieszkałych kontynentach – nazwa.pl uruchomiła globalną sieć serwerów DNS Anycast. Nowa technologia chroni klientów firmy przed atakami DDoS oraz zapewnia im błyskawiczne ładowanie ich serwisów WWW z dowolnego miejsca na Ziemi. Wprowadzone rozwiązanie pozwoli klientom firmy skutecznie prowadzić biznes w sieci nawet w najdalszych…

Solidbrain dołącza do IT Services Competence Platform

biznes

Krakowska spółka technologiczna dołączyła do IT Kontrakt w projekcie IT Services Competence Platform, realizowanym w ramach inwestycji Oaktree Capital Management i Cornerstone Partners.  Proces włączenia spółki Solidbrain do Platformy rozpoczął się 5 czerwca 2018 r. Wówczas została podpisana wstępna umowa sprzedaży większościowego pakietu udziałów w Solidbrain. Transakcja…

Eksperci światowego rynku e-commerce na Enterprise Sessions 2018

e-commerce

Jim Fanning z Amazon, Brian Green z Magento, Qaalfa Dibeehi z Forrester Research oraz kuzyni Kuba Wieczorek i Jaś Bagniewski, autorzy spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep – to tylko kilku z prelegentów, którzy wystąpią 25 października podczas tegorocznej konferencji Enterprise Sessions. Tego dnia Warszawa stanie się centrum światowego e-commerce. Przedsiębiorcy,…

Microsoft nawiązał współpracę z CCC

microsoft

CCC – jeden z liderów europejskiego rynku handlu detalicznego obuwiem i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji. Microsoft będzie zapewniał dostęp do technologii, know-how oraz ekosystemu firm partnerskich – od startupów po dojrzałe firmy i rozwiązań, jakie tworzą, a które mogą stanowić źródło inspiracji i rozwoju dla CCC. W ramach…

Gotówka w Internecie trzyma się mocno

Z badania Koszyk Roku 2018, przeprowadzonego przez fintech Twisto wynika, że największe sklepy internetowe udostępniają klientom średnio ponad 5 metod płatności za zakupy. Mimo dużego wyboru, wielu kupujących woli uregulować rachunek dopiero po odebraniu przesyłki. Dla sprzedawców oznacza to konieczność długiego oczekiwania na należności. Pay-by-link, karta…

Nowe technologie zrewolucjonizują handel

technologia

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Dlatego integracja sprzedaży tradycyjnej z internetową i kanałem mobilnym jest dziś jednym z największych wyzwań dla branży handlowej. Wielokanałowość i nowe technologie to dla sprzedawców, sieci i centrów handlowych możliwość zaspokojenia rosnących potrzeb klientów – skupionych na wygodzie, ale i coraz bardziej wymagających.…

Konsument 2.0. Realne wyjście naprzeciw potrzebom klientów

Pozyskanie i utrzymanie lojalnego klienta, który dokonuje zakupów zarówno online, jak i offline – w sklepie stacjonarnym jest nie lada wyzwaniem. Pomóc w tym może szczegółowe przemyślenie spójnego systemu sprzedaży, jak również korzystanie z nowoczesnych technologii. Polski rynek – i nie tylko – od lat cechuje klientocentryzm. Nie jest tajemnicą, że pozyskanie klienta…

Atman rozbudowuje kanał partnerski

Atman wprowadził Program Partnerski, który jest adresowany nie tylko do firm sprzedających produkty lub świadczących usługi z obszaru IT, ale także szkoleniowych i doradczych. Atman liczy na to, że rozbudowa sieci partnerskiej zwiększy wolumen świadczonych usług. Rynek data center już od kilku lat rośnie w dwucyfrowym tempie, a w Polsce rozwija się szybciej…