Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

To jeden z najważniejszych wniosków zawartych w publikacji KPMG The Changing Landscapes of Distruptive Technologies, uzyskanych w trakcie badania, do którego przystąpiło 750 menadżerów oraz dyrektorów przedsiębiorstw z całego świata. Najwięcej z nich stwierdziło, że to właśnie adaptacja technologii Internetu Rzeczy przyniesie ich firmom największe korzyści, ale także wniesie na nowy poziom…

W dniach 14 i 15. listopada we warszawskim Centrum Expo XXI odbyły się dziewiąte już targi Retail Show. Są to jedyne w Polsce targi poświęcone wyposażeniu, technologiom i usługom dla handlu odwiedzane przez decydentów zakupowych w sektorze retail w zakresie rozwoju i wyposażenia placówek handlowych. Pierwszego dnia targów odbyła się…

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do zmian demograficznych. Coraz bardziej znaczącą grupą odbiorców dóbr luksusowych…

Zbliża się wielki coroczny świąteczny sezon zakupowy. Jednocześnie nowe badanie Kaspersky Lab pokazuje, że trojany bankowe aktywnie atakują użytkowników popularnych marek, kradnąc ich dane uwierzytelniające oraz inne informacje za pośrednictwem stron internetowych takich firm. Do końca III kwartału 2018 r. technologie Kaspersky Lab wykryły 9,2…

Revolut, najszybciej rosnący fintech w Europie, ogłosił, że dąży do osiągnięcia pozycji światowego lidera w zakresie ochrony transakcji klientów oraz że rozwija technologię, która pozwala radykalnie ograniczać ilość finansowych nadużyć. Bez uczących się systemów, także w obszarze compliance, firma nie byłaby w stanie tak szybko się rozwijać. Revolut obsługuje i zabezpiecza transakcje ponad…

Jak wynika z badania[1] przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązań z zakresu analityki w czasie rzeczywistym jest utrzymanie klientów (58 proc. odpowiedzi). Kolejno ankietowani wskazywali lepsze zrozumienie ścieżki zakupowej klienta (51 proc.), wzrost przychodów (44 proc.) oraz wartości klienta…

Chciałbym dziś poruszyć temat najważniejszego trendu, który zaobserwowano wśród konsumentów on-line w roku 2018. Całkiem niedawno opublikowany został „2019 E-Commerce KPI Report”, a zawiera on niezwykle cenne spostrzeżenie dotyczące korelacji pomiędzy wskaźnikami zaangażowania użytkownika e-commerce a współczynnikiem konwersji. To wyjątkowe spostrzeżenie, jest znakomitą wiadomością dla agencji…

Nie ulega wątpliwości, że kupowanie przez Internet cieszy się coraz większą popularnością. W związku z tym, coraz więcej firm decyduje się na tą formę handlu. Jak zmiana formy sprzedaży wpływa na polskie firmy? O tym opowiada Marcin Piwowarczyk, Global Commerce Design Director, VP, Strix Poland. Dlaczego rynek e-commerce osiąga…

W ramach wieloletniej strategii rozwoju prac badawczych, w sierpniu 2015 r. Spółka Olimp Laboratories, zajmująca się produkcją odżywek, suplementów diety, produktów medycznych, weterynaryjnych i sportowych, oddała do użytku jeden z najbardziej innowacyjnych w Europie Ośrodków Badawczo-Rozwojowych. Tylko w ostatnich 10 latach Grupa Kapitałowa Olimp – Nutrifarm zainwestowała w nowe…

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Dlaczego? O tym mówi Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej. Zastosowanie tego rozwiązania jest szczególnie istotne w obliczu zmieniających się potrzeb konsumentów, którzy coraz częściej wymagają bieżącego wglądu…