Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, zakłady sportowe czy esport – między innymi te trendy będą miały największy wpływ na przemysł sportowy w nadchodzących miesiącach. Jak zauważają w raporcie „Deloitte’s sports industry starting lineup – Trends expected to disrupt and dominate 2019” eksperci firmy doradczej Deloitte, branża sportowa dynamicznie…

Według raportu ,,Jak kupuje generacja Z”, przygotowanego przez Accenture i Fashionbiznes.pl, odwiedzanie sklepów staje się formą spędzania wolnego czasu. 60 proc. millenialsów i 67 proc. młodszego od nich pokolenia Z, traktuje zakupy jako rozrywkę[1]. W związku z tym sklepy stacjonarne chcące przyciągnąć konsumentów muszą tak zaaranżować przestrzenie…

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą open-source z oprogramowaniem Liferay przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową…

Firmy stoją przed nowym komunikacyjnym wyzwaniem – uruchomieniem Asystenta Głosowego. Zrozumienie jak działa to nowe rozwiązanie, w tym najpopularniejszy w Polsce – Asystent Google, oraz w jaki sposób może pomóc w digitalizacji firmy, jest kluczowym aspektem dla biznesu właśnie dziś. Asystent Google to narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję do głosowej…

Jak wynika z najnowszej analizy przeprowadzonej przez NASK we współpracy z PBS, globalna sieć jest codziennie eksplorowana przez 96% polskich nastolatków. Każdego dnia spędzają oni w Internecie średnio 4 godziny, nierzadko traktując go jako przydatne narzędzie edukacyjne. Wnioski zawarte w opracowaniu przekonują, że Internet stał się nieodłącznym elementem życia…

Lidl uruchomi jutro, 5 kwietnia, sklep internetowy. W sklepie nie będzie jeszcze dostępna żywność, a odzież, sprzęt AGD czy artykuły do domu. Polska będzie czwartym krajem, w którym Lidl uruchomi platformę e-commerce. Wcześniej miało to miejsce w Niemczech, Hiszpanii i Czechach. Zarząd spółki zarządzającej siecią dyskontów zapowiada, że w ofercie w sklepie internetowym…

Na pewno zetknęliście się z coraz powszechniejszymi gadżetami konsumenckimi typu smart-watch. Czy tego typu urządzenia wejdą na stałe do użycia w świecie logistyki? Kolektor danych- rewolucja już trwa Technologia wearable to zjawisko miniaturyzacji urządzeń informatycznych w celu umożliwienia ich obsługi jak przedmiotu codziennego użytku noszonego tuż przy naszym…

Polskie sklepy internetowe coraz chętniej korzystają z czatu online. Może on służyć do obsługi klientów lub być kolejnym sprzedażowym medium. W jaki sposób wdrożyć to narzędzie w e-sklepie, żeby było zgodne z przepisami RODO? Czat z klientem a RODO Już na etapie wyboru narzędzia – a marek i start-upów oferujących czat z klientem jest…

Firma Zebra Technologies zaprezentowała wyniki najnowszego badania „Future of Field Operations Vision Study” dotyczące przyszłości działań operacyjnych w terenie z użyciem technologii mobilnych. Z ankiety wynika, że inwestycja w technologię mobilną stanowi priorytet dla 36 proc. organizacji i staje się coraz ważniejsza również dla kolejnych…

W Polsce podejmowanych jest coraz więcej inicjatyw mających na celu szerzenie świadomości dotyczącej sztucznej inteligencji. Pod koniec 2018 roku Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało „Założenia do strategii AI w Polsce” mające ułatwić programistom wdrażanie rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję, a na początku marca 2019 r. podpisano porozumienie na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie…