Tag E-commerce

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

AI

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing…

Uwaga na dane osobowe podczas zakupów w Internecie

sklep

Analiza dostępnych opracowań nt. e-commerce wskazuje, że obecnie 55% Polaków kupuje w Internecie a 19% z nich robi w Sieci zakupy spożywcze. Eksperci ChronPESEL.pl alarmują, że jedną z najpopularniejszych wśród hakerów metod przejmowania kontroli nad danymi osobowymi osób trzecich jest wykorzystywanie fałszywych stron służących do płatności internetowych, które prowadzą do wyłudzenia…

Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce

e-commerce

Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują się podmioty związane z branżą logistyczną. Optymalizacja czasu oraz kosztów przesyłek daje możliwość dywersyfikacji ofert kurierskich dla rynku B2B oraz B2C, o czym mówi…

Gdzie rozliczać się z podatku sprzedając na niemieckim Amazonie

Można pokusić się o stwierdzenie, że z przysłowiową żyłką do handlu trzeba się urodzić. Oczywiście szczęście, możliwie w jak największej ilości, też jest w tej branży mile widziane. Umiejętność pozyskiwania klientów oraz dostawców, a także sposób prezentowania swojego towaru również są tu bardzo potrzebne, bo to właśnie dzięki nim można liczyć na zyski. W dobie…

Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” ich liczba będzie wzrastać w kolejnych latach. Eksperci…

Pierwszy megasklep IT w Polsce już działa

Parafrazując greckiego filozofa Heraklita z Efezu, rynek IT zarówno w Polsce jak i zagranicą charakteryzuje się jedyną stałą rzeczą – zmianami.  Czy można jednak wymyślić coś nowego jeżeli chodzi o sprzedaż w IT? Odpowiedzią jest nowopowstała platforma sprzedażowa QPiTO (czyt. kup i to), która w sposób śmiały i nieoczekiwany to potwierdza. Niejedna…

50-lecie Zebra Technologies

Firma Zebra Technologies obchodzi jubileusz 50-lecia działalności. Firma nieprzerwanie zapewnia organizacjom wsparcie technologiczne w budowaniu konkurencyjności. Od czasu opracowania pierwszych prototypów drukarek w końcu lat 60., Zebra ewoluowała, stając się zaufanym doradcą partnerów i klientów. Firma nieustanne zwiększa innowacyjność swoich rozwiązań, które wspierają cyfrową…

Zakupy ze smartfonem w ręku

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków, zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę oddzielającą te dwa światy. Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019”…

Sieć hurtowni przechodzi zmiany

Enexon – tak brzmi obecnie nowa nazwa sieci hurtowni elektrotechnicznych znanych wcześniej jako Elektroskandia Polska. To ostatni element zmian właścicielskich i wejścia w struktury branżowego giganta Grupy Würth. Ponad 25-letnia tradycja Sieć hurtowni znanych przez lata jako Elektroskandia Polska w ubiegłym roku obchodziła 25-lecie istnienia. W tym…